شرکت هوایی یونایتد آمریکا در ماه ژوئن فقط به 12 درصد کارمندانش نیاز دارند

به گزارش رکنا، به نقل از رویترز، ‌منابع آگاه اعلام کردند: ‌شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا به کارمندان خود اعلام کرده برای ماه ژوئن تنها به 12 درصد از خدمه پرواز خود نیاز دارد.

این شرکت هشدار داده در صورتی که تا زمان پایان کمک‌های دولتی در فصل پاییز اوضاع تقاضا برای مسافرت‌های هوایی بهبود نیابد دست به تعدیل نیرو خواهد زد.

هم اکنون و به لطف کمک 5 میلیارد دلاری دولت آمریکا به یونایتد، و تصویب قانون ممنوعیت کاهش حقوق و یا اخراج نیروها پیش از ماه اکتبر، این شرکت تا روز 30 سپتامبر کارمندان خود را نگه داشته و حقوق آنها را به طور کامل پرداخت می‌کند.

منابع آگاه گفته‌اند یونایتد اعلام کرده فقط برای 3 هزار نفر از 25 هزار خدمه خود در ماه ژوئن، کار دارد.

شرکت یونایتد و دیگر ایرلاین‌های بزرگ آمریکایی، عملا به اشتراک گذاشتن جزییات بیشتری از شرایطی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند با کارمندان خود را آغاز کرده، در تلاش هستند تا تعداد کارمندان را متناسب با تعداد پروازهای خود، هماهنگ کنند.

تعداد پروازهای یونایتد به خاطر شیوع ویروس کرونا و متعاقبا کاهش تقاضا برای مسافرت‌های هوایی حدود 90 درصد کاهش داشته است.

شرکت دلتا هم به 14 هزار و 500 خلبان خود اعلام کرده است برای پاییز 7 هزار نفر از آنها اضافه هستند.

اسکات کروی، مدیرعامل شرکت یونایتد، این ماه به سهامداران این شرکت اعلام کرده است که یونایتد تا زمان بهبود اوضاع با 10 درصد ظرفیت معمول خود، فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: یونایتد در هر روز 40 میلیون دلار هزینه دارد و در صورتیکه شاهد بهبود اوضاع درآمد نباشیم در سه ماهه چهارم سال جاری باید اقدامات شدیدی را برای کاهش هزینه‌ها انجام دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟