خط لوله‌ انتقال سه میلیون بشکه نفت را هدف قرار دادیم/ قادریم عملیات‌هایی را در سطح گسترده‌تر در عمق خاک کشورهای متجاوز  انجام دهیم

به گزارش رکنا ، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه‌شنبه‌ در سخنانی با اشاره به حملات پهپادی امروز ارتش یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی گفت که این «عملیات منحصر به فرد» در واکنش به ادامه جنایات ائتلاف سعودی و محاصره یمن صورت گرفت.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت که «با هفت پهپاد، ایستگاه پمپاژ نفت عربستان در نزدیکی منطقه ینبع را هدف قرار دادیم که به دنبال آن، فرآیند انتقال نفت به طور کامل متوقف شد».
وی تاکید کرد: امروز خط لوله‌ انتقال سه میلیون بشکه نفت را هدف قرار دادیم.
یحیی سریع با بیان اینکه ارتش از همه امکانات و توان خود برای ممانعت از ادامه حملات دشمن به ملت یمن استفاده خواهد کرد، افزود: «پیشتر اعلام کرده بودیم که اماکن حساس و راهبردی دشمن را هدف قرار می‌دهیم».
سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تاکید بر «پایبندی نیروهای یمنی در هدف قرار دادن تاسیسات راهبردی و مناطق نظامی دشمن و نه اهداف غیرنظامی»، گفت که «قادریم عملیات‌هایی را در سطح گسترده‌تر در عمق خاک کشورهای متجاوز انجام دهیم».
وی گفت: هدف قرار داد تاسیسات حیاتی عربستان با هواپیماهای بدون سرنشین واکنشی به جنایت ها و محاصره یمن بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟