ارسال فیلم 60 دقیقه ای در اینستاگرام ممکن شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت ارسال فیلم تا 60 دقیقه را برای کاربران فراهم می‌کند.

 اینستاگرام، شبکه اجتماعی قدرتمندی است که امروزه بین کاربران فضای مجازی بسیار محبوب شده است و این محبوبیت ناشی از قابلیت‌هایی است که اینستاگرام به کابران خود ارائه می‌دهد.

یکی از قابلیت‌هایی که اینستاگرام از همان سال‌های ابتدایی به کاربران خود عرضه کرد، ویژگی ارسال ویدئو بر روی اکانت‌های شخصی و پیج‌های عمومی بود.

اما این قابلیت در ابتدا بسیار محدود بود و فقط 10 ثانیه از یک ویدئو را پشتیبانی می‌کرد، اما پس از مدتی این زمان به 60 ثانیه ارتقاء پیدا کرد و کم کم با افزودن قابلیت ارسال گالری، کاربران توانستند ویدئوهای بلندتر از 1 دقیقه خود را نیز به صورت گالری متشکل از کلیپ‌های 1 دقیقه‌ای ارسال نمایند.

در همین رابطه وال‌استریت به نقل از مدیران اینستاگرام خبر داد به‌زودی کاربران می‌توانند ویدئوهای 60 دقیقه‌ای روی این شبکه اجتماعی آپلود کنند. گفته می‌شود این سیاست‌گذاری بیشتر بر اساس درخواست شرکت‌های تبلیغاتی صورت گرفته که میخواهند محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ نموده و شبکه ای مانند یوتیوب تولید کنند.

در هر حال کاربران به زودی قادر به ارسال ویدئوهایی تا مدت زمان 60 دقیقه هستند و دیگر نیازی به ارسال ویدئوهای بریده شده توسط گالری اینستاگرام نیست.

 

کدخبر: 386698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟