رونمایی از مدل های جدید لپ تاپ سرفیس بوک 2

به گزارش ورج، اسپیس بوک ۲ با نمایشگر ۱۵ اینچی اولین لپ تاپ از این مجموعه است که دقت نمایشگر آن به ۳۲۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می رسد. این لپ تاپ مجهز به نسل هشتم پردازنده چهارهسته ای i۷-۸۶۵۰U اینتل با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز است.

۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه اس اس دی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است. وزن لپ تاپ یادشده ۱.۹ کیلوگرم است که در صورت جداکردن صفحه کلید و تبدیل به تبلت به ۸۰۰ گرم کاهش می یابد.

مدل ۱۳.۵ اینچی همین لپ تاپ دارای نمایشگری با دقت ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل بوده و از پردازنده نسل هفتم و دو هسته ای i۵-۷۳۰۰U با ۸ گیگابایت رم بهره می گیرد. البته مدلی از این لپ تاپ با پردازنده نسل هشتم چهارهسته ای i۷-۸۶۵۰U اینتل با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه اس اس دی هم قابل استفاده است.در مدل ۱۳.۵ اینچی که با و بدون صفحه کلید به ترتیب ۱۶۰۰ و ۷۲۰ گرم وزن دارد، از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX ۱۰۵۰ و ۲ گیگابایت کارت حافظه استفاده شده است.

عمر باتری تمامی این تبلت ها ۱۷ ساعت بوده و از استاندارد بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می کنند. دو دوربین ۵ و ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو و پشت لپ تاپ های یادشده نصب شده است. قیمت لپ تاپ های یادشده با امکانات متنوع از حداقل ۱۵۰۰ دلار برای ساده ترین مدل ۱۳ اینچی تا ۲۵۰۰ دلار برای مدل پیشرفته ۱۵ اینچی در نوسان است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟