دستگیری مواد فروشان میدان آزادی

سرهنگ " محمد قاسم طرهانی" اظهار داشت: به دنبال دریافت  اخباری مبنی بر فروش علنی مواد مخدر توسط خودرویی با دو سرنشین در اطراف میدان آزادی ، موضوع، در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در رصد های اطلاعاتی عملیات کلانتری 209 پایانه غرب مشخص شد خودرو یی با دو سرنشین حدودا  35 الی 40 ساله در یک ساعت معین و در نزدیکی طلوع آفتاب به میدان آزادی مراجعه و خریداران را سوار بر خودرو کرده و پس از چند متری حرکت اقدام به فروش مواده مخدر می کنند.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری با اطلاعات بدست آمده  در حین گشت زنی در اطراف میدان ازادی  خودروی مورد نظر با دو نفر سرنشین و  با همان مشخصات اعلامی را مشاهده و خودرو را زیر نظر قرار دادند که مشاهده شد با همان روش اقدام به فروش مواد مخدر می کنند، ماموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل شده که خودرو با مشاهده ماموران متواری و در یک تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی، در نهایت خودروی متهمان با دو خودروی دیگر برخورد، متوقف و دستگیر شدند .

 وی افزود : در بازرسی اولیه از خودروی متهمان  150 بسته مواد مخدر آماده فروش و 5 میلیون تومان وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف شد.

طرهانی  با بیان اینکه متهمان در این مورد سابقه دستگیری و تحمل حبس در زندان را دارند، خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

کدخبر: 758307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟