دستگیری سارقان حرفه ای موبایل در تهران با شلیک تیرهوایی

سرهنگ " محمد قاسم طرهانی" گفت: عوامل عملیات کلانتری 117 جوادیه در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح حوزه در حین گشت زنی و با بررسی نقاطی که در آن سرقت رخ داده یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک که پلاک آن مخدوش بود را مشاهده و  به وی مشکوک می شوند و  را به صورت نامحسوس  زیر نظر می گیرند.

به گزارش رکنا، وی افزود: عوامل عملیات کلانتری 117 جوادیه سارقان را در حال زاغ زنی فردی که به صورت پیاده در حال تردد و صحبت با تلفن همراه بود، مشاهده می کنند و در همین حین یکی از سارقان پیاده و گوشی عابر را سرقت می کند که ماموران بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل می شوند که سارقان نیز با مشاهده پلیس، متواری می شوند.

وی تصریح کرد: عوامل عملیات کلانتری در تعقیب و گریز  و با شلیک سه تیر هوایی و ایجاد طرح مهار پلیسی سارقان را دستگیر و همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی بدنی از متهمان سه دستگاه گوشی مسروقه کشف و شاکیان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

طرهانی با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان نیز هستند، خاطرنشان کرد:  پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 755897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟