انهدام باند سارقان موبایل قاپ در تهران

سرهنگ کارآگاه "گودرز داوری" بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه یازدهم حین بررسی پرونده های سرقت به شیوه قاپ زنی متوجه می شوند یکی از متهمان سابقه دار به نام فرزاد پس از آزادی از زندان به چرخه ارتکاب جرم بازگشته و با تشکیل باند 4 نفره در مناطق مختلف پایتخت اقدام به قاپ زنی می کند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: بررسی کارآگاهان حاکی از آن بود فرزاد به همراه همدستان خود با استفاده از موتورسیکلت های تند رو به صورت تیم های 2 نفره و 4 نفره از غفلت شهروندان سوء استفاده کرده و اقدام به قاپیدن تلفن همراه آنها می کنند و در برخی موارد در صورت مقاومت سوژه ها، با توسل به زور و سلاح سرد-اسپری اشک آور و بعضاً ضرب و شتم اعمال مجرمانه خود را به سرانجام میرسانند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: لذا تیمی متشکل از افسران مجرب، به صورت ویژه پرونده را پی جویی و ضمن بررسی فیلم های موجود از صحنه سرقت با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت تمامی اعضای باند را شناسایی کرده و مخفیگاه آنان شناسایی شد.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت: طی هماهنگ های قضائی اعضای این باند در عملیات های منسجم و هماهنگ دستگیر و موتوریسیکلت هایی که با آن سرقت می کردند در مخفیگاهشان کشف شد.

سرهنگ کارآگاه گودرز داوری با اشاره متهمان به 50 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند، افزود: تا کنون 30 تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 747895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟