دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل در مرزداران

سرهنگ " ضرغام آذین " گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 139 مرزداران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود:به دلیل حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری در سطح حوزه استحفاظی اقدام به گشت زنی و رصد خودروهای عبوری و مشکوک می کنند که در نهایت به یکدستگاه خودرو 405 خاکستری فاقد پلاک جلو با دو سرنشین جوان که به صورت مشکوکی اقدام به تماشای منازل مسکونی می کردند مشکوک شده و در بررسی بیشتر مشخص ممی شود دو رقم قسمت ایران پلاک عقب خودرو به صورت ماهرانه ای  تغییر داده شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری 139 مرزداران  پس از استعلام شماره پلاک اصلی خودرو از مرکز پیام متوجه می شوند پلاک در لیست سیاه پلیس آگاهی است که سارقان برای عدم شناسایی خودرو و سرقت از این روش استفاده کرده اند،در نتیجه برای بررسی بیشتر به سمت خودرو می روند که در این زمان سارقان اقدام به فرار می کنند، در تعقیب و گریز به دستور ایست پلیس اعتنا نکرده و در نهایت پلیس با شلیک 4 تیر هوایی آنان را دستگیر می کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: هر دو سارق دستگیر شده سابقه سرقت منزل داشته و  سابقه زندان به همین جرم نیز دارند و در اعترافات و بازجویی های فنی صورت گرفته در کلانتری به چندین فقره سرقت منزل در غرب تهران اعتراف کردند.

آذین خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

کدخبر: 743024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟