جزییات کشف 35کیلو افیون از خودرو قاچاقچی سابقه دار

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در حومه تهران بزرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

به گزارش رکنا، حسنوند در ادامه افزود:ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در پایتخت است که با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری مدل بالا ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور، مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و پس از انتقال آن به مخفیگاهش در محدوده شهریار، در فرصتی مناسب مواد را به تهران منتقل و اقدام به توزیع آن در سطح گسترده  کند.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق محل های تردد متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت توقیف خودرو و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد .

این مقام انتظامی افزود:با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی ،مجوز قانونی جهت توقیف خودرو متهم دریافت و تیم عملیاتی این پلیس محل های تردد متهم را زیر نظر گرفت تا اینکه شب گذشته با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب با رعایت جوانب قانونی خودرو متهم پرونده توقیف و پس از دستگیری نامبرده در بازرسی از محل 35کیلو تریاک کشف و خودرو را نیز توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:متهم یاد شده پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کدخبر: 728802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟