دستگیری سارقان موتورسیکلت در غرب تهران

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ " محمود مالمیر " رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با وقوع سرقت های متوالی موتورسیکلت در محله خلیج فارس و شکایت شهروندان از این مسئله موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

photo_2021-09-11_15-16-54

وی افزود: عوامل تجسس کلانتری ۱۷۹ در تحقیقات محرمانه خود متوجه شدند، سارقان با شیوه و شگرد از بین برد شماره بدنه موتورسیکلت با سنگ فرز وسیله نقلیه مذکور را به استان های غربی کشور ارسال می کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس پس از دریافت این اطلاعات مهم با بازبینی دوربین های مداربسته و رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه سارقان حرفه ای را در غرب تهران شناسایی کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

سرهنگ مالمیر ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با کسب مجوز های لازم قضایی در یک عملیات پیچیده ۲ سارق حرفه ای و فردی که با سنگ فرز شماره شاسی بدنه موتورسیکلت هارا از بین می برد بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس افزود: متهمان سابقه دار در بازجویی های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت های شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ محمود مالمیر در پایان خاطرنشان کرد : پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 719456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟