کشف 94 کیلو تریاک در عملیات پلیس تهران

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اعلام کرد : در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی در پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود : ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر از استان های شرقی کشور تهیه و با استفاده از 2 دستگاه خودرو سواری قصد انتقال آن را به تهران دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  با بیان اینکه  با پایش و رصد دقیق مشخص شد خودروهای مذکور با بارگیری مواد مخدر هم اینک در یکی از محورهای مواصلاتی به سمت تهران در حال حرکت است، تصریح کرد: بلافاصله بررسی های انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری آنان اخذ و ماموران موفق شدند در گشت های انتظامی شبانه، خودروی متهمان را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از دقایقی تعقیب و گریز پلیسی خودروی متهمان در محلی مناسبی متوقف و راننده و سرنشینان هر 2 خودرو دستگیر و در بازرسی از خودروها 94کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه عضای باند 4 نفره سوداگران مرگ دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

کدخبر: 718091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟