کلاهبرداری 10 میلیاردی با دریافت بیعانه/ در تهران لو رفت

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: شهروندی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت:  قصد خرید خودرو از طریق آگهی های مندرج در فضای مجازی داشتم که به نظرم قیمت یک دستگاه خودروی پراید مناسب بود و پس از تماس با فروشنده ، مبلغ 100 میلون ریال بابت بیعانه پرداخت کردم و قرار شد برای کارشناسی فنی خودرو را به تعمیرگاه ببریم. در بین راه متهم بنده را به بهانه خرید غذا از خودرو پیاده کرد و  از محل گریخت و دیگر تلفن من را جواب نداد.

به گزارش رکنا، وی  با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی متهم شناسایی و مشخص شد وی به دفعات مختلف به همین شیوه از شهروندان کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده بزرگراه رسالت دستگیر و به پایگاه چهارم این پلیس انتقال یافت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران  افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به 15 فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف  و اذعان کرد با درج آگهی فروش خودرو کمتر از قیمت واقعی، مال باختگان را به واریز مبلغی به عنوان بیعانه ترغیب می کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند، افزود: کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کدخبر: 714448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟