محبوس شدن راننده زن بعد از برخورد با درخت در تهران + عکس

درساعت 13:14 دقیقه روز گذشته شاهدان حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری L90 با درخت در محدوده شرق به غرب بزرگراه چراغی، پشت متروی شریعتی، با سامانه 125 تماس گرفته و ضمن ارائه اطلاعات درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 96 را عازم محل حادثه کرد.

به گزارش رکنا، به گفته بهروز بشارتی فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودروی سواری L90 درحین حرکت در لاین کندروی بزرگراه چراغی به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با یک اصله درخت در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود.

 وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه راننده خودرو که خانم 50 ساله به شدت دچار آسیب دیدگی شده و در داخل کابین خودرو محبوس شده بود.

بشارتی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات شخص مصدوم را پس از تثبیت سازی بر روی برانکارد از داخل کابین خودرو به بیرون انتقال دادند و با تحویل به همکاران اورژانس، وی بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

بشارتی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان نیز پس از انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه، اقدام به ایمن سازی خودرو و همچنین پاکسازی سطح بزرگراه کرده و خودروی حادثه دیده را جهت ادامه مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

برخورد خودرو با درخت

برخورد خودرو با درخت

برخورد خودرو با درخت

کدخبر: 714409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟