سرقت از ساختمان های نیمه کاره / جمال در تهران دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه "علی فرخ پور" بیان داشت: در پی گزارشات واصله مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در ساختمان های نیمه کاره مناطق جنوب و جنوب غرب تهران پرونده های متعددی با همین عنوان در پلیس آگاهی تشکیل شد و پرونده ها برای  رسیدگی تخصصی، در اختیار تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه پنجم آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه بررسی های اولیه نشان از این داشت که سرقت ها توسط یک مرد جوان انجام شده است، عنوان کرد: در  تحقیقات مبسوطی که توسط کارآگاهان انجام گرفت کارآگاهان موفق شدند هویت سارق را که "جمال" نام داشت، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان برای شناسایی مالخر اموال سرقتی،  "جمال" را تحت نظر می گیرند و موفق می شوند مالخر اموال مسروقه به نام "داود" را نیز شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضائی دستگیری هر 2 متهم در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابراز داشت: جمال با دستور های قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی اموالی از قبیل:  دستگاه برش، پمپ باد،  هیلتی، شیرآلات و ابزارآلات کشف شد.

سرهنگ فرخ پور افزود: با دستگیری جمال و کشف بخشی از اموال مسروقه کارآگاهان در ادامه در پی دستگیری مالخر پرونده برآمده و او را نیز در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه متعلق به شاکیان نیز  در بازرسی منزل داود کشف شد.

این مقام پلیسی افزود: جمال در بازجویی تکمیلی به بیش از 30 فقره سرقت با شیوه و شگرد مشابه معترف و اظهار داشت: با پرسه زنی و شناسایی ساختمان های نیمه کاره و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت می کردم و از این راه بیش از 2 میلیارد ریال  بدست آورده ام.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان و با تلاش بی وقفه کارآگاهان تاکنون 20 نفر از شاکیان شناسایی و بخشی از اموال سرقتی  تحویل آنان  و متهمان نیز با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

کدخبر: 702193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟