انفجار در کوی افسریه / خانه مسکونی تخریب شد + عکس ها

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹ عصر دیروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل اعلام شده در کوی افسریه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، مسعود حکاکی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این باره گفت: نشت گاز شهری در طبقه چهارم یک مجتمع پنج طبقه مسکونی و رسیدن شعله ی آتش به گاز های منتشر شده باعث انفجار گاز در یک منزل مسکونی و نیز مصدومیت مالک این منزل و تخریب و آتش سوزی در این واحد مسکونی شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم گاز ساختمان، مالک منزل را که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط همسایگان از محل آتش‌سوزی خارج شده بود، برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

حکاکی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی همچنین با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را که بیشتر قسمت‌های واحد مسکونی را در بر گرفته بود، مهار و خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به واحدهای مسکونی دیگر دراین مجتمع ممانعت به عمل آوردند.

وی ادامه داد: دراین حادثه قسمتی از دیوار ها و پنجره های واحد مسکونی به دلیل شدت انفجار دچار تخریب شد.

این فرمانده آتش نشانی درخاتمه اعلام کرد: علت بروز این حادثه درحال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی و تحقیق قرار گرفته است.

انفجار گاز شهری

انفجار گاز شهری

انفجار گاز شهری

کدخبر: 701864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟