«اربابان ماشین ها: از فرش تا عرش» به نمایش خانگی آمد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها رئالیتی شوی «اربابان ماشین ها: از فرش تا عرش» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«اربابان ماشین ها: از فرش تا عرش» یک رئالیتی شوی تلویزیونی، محصول ۲۰۱۸ آمریکا که توسط شبکه نتفلیکس پخش شده است. این مجموعه حول محور خدمه گاراژی به نام گاراژ گاتهام می‌چرخد که تعدادی ابزار و وسیله برای استودیوهای فیلم‌سازی و برنامه‌های تلویزیونی ساخته‌اند. در هر قسمت از این برنامه، یک خودروی فرسوده و قدیمی به دست مهندسان و تعمیرکاران حرفه ای بازسازی شده و به خودرویی قدرتمند و زیبا تبدیل می شود. این گروه به رهبری مارک توول با تغییر و به روزرسانی ماشین های کلاسیک، باعث بالا رفتن ارزش آن‌ها شده و سپس اقدام به فروش این ماشین‌ها می‌کنند. هر قسمت از این مجموعه مربوط به یک پروژه منحصر به فرد است.

در کنار مارک توول، تونی کینونز، کانستنس نونز، شاون پایلوت، مایکل پایل کار اجرای این رئالیتی شو را بر عهده دارند. ویل ایبرشت، راب همرسلی، مارک کادین، جان استوکل، مایکل لوتز، اسکات پاپجس از تهیه کنندگان اجرایی این رئالیتی شو هستند.

این رئالیتی شو در ۴ فصل ۸ قسمتی تولید شده است که فصل اول آن متشکل از هشت قسمت در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد، فصل دوم در ۲۷ مارس ۲۰۲۰ و فصل سوم در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۲۱ برای اولین بار عرضه شد و فصل چهارم نیز در ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۲ پخش شد.

رئالیتی شوی «اربابان ماشین ها: از فرش تا عرش» که امتیاز ۸.۴ را در سایت IMDb به دست آورده هر چهارشنبه به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

کدخبر: 928828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟