ماجرای سانسور محسن نامجو از سریال ترش و شیرین

به گزارش رکنا، ترش و شیرین یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آرین است که در نوروز 1386 از شبکه سه سیما پخش شد.

خلاصه داستان ترش و شیرین

نصرت خانم ( مریم امیرجلالی ) زنی متکی به نفس است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از آنجا شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند اما این جا به جایی باعث ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

آمار استقبال‌ از سریال ترش و شیرین

سریال ترش و شیرین طبق نظرسنجی در نوروز 1392 که توسط شبکه یک سیما انجام شد از سریال‌هایی بود که مورد پسند مخاطبان قرار گرفته و رتبه سوم را در بین سریال‌های طنز نوروزی به خود اختصاص داد.

سانسور محسن نامجو در ترش و شیرین

چندی قبل قسمت سوم ترش و شیرین درحالی از شبکه تماشا بازپخش شد که سکانس هایی که عکس محسن نامجو به عنوان متهم روی دیوار کلانتری زده شده بود به طور کامل حذف شد. گفتنی است تیتراژ اول «ترش و شیرین» به شکل مشترک توسط رضا عطاران و محسن نامجو خوانده شده است که در بازپخش های بعدی از روی کار حذف شد.

سانسور نامجو

بیوگرافی محسن نامجو

محسن نامجو متولد 14 اسفند 1354در تربت جام است. حرفه وی آهنگسازی، خوانندگی، نوازندگی سه‌تار، دوتار، گیتار و ترانه‌سرایی است. محسن نامجو در دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است. نامجو هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت‌خوانی و آواز آغاز کرد. او در 17 سالگی نواختن سه‌تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته‌است.

کدخبر: 909257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟