مزیت های فروش محتوا نسبت به فروش اکانت
حجم ویدیو: 29.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی( ساترا )، هشتمین برنامه «صمیمانه» با حضور سید رامین موسوی مدیر سکوی «آپرا»، سلیمانی نماینده بنیاد سینمایی فارابی ، مهراد نماینده حوزه هنری و رسول مهربانی به‌عنوان مجری_کارشناس و برخی مدیران ساترا برگزار شد.

موسوی در ابتدای برنامه راجع به پیشینه این رسانه عنوان کرد: از سال 94 «آپرا» فعالیت خود را آغاز کرد؛ این رسانه محتواهای نمایشی مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

مدیر سکوی «آپرا» در هشتمین برنامه «صمیمانه» تاکید کرد: در ابتدا برخی تصور می‌کردند بعد از گذشت چندسال استقبال مردم نسبت به فعالیت سکوهای نمایش خانگی کم خواهد شد اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

وی با اعلام تعداد کاربران این رسانه گفت: ما در رسانه «آپرا» از ابتدای تأسیس رسانه تا الان پنج میلیون کاربر با شماره همراه منحصر به فرد داریم که این اشخاص هر کدام به شکل مستمر یا موقت از خدمات رسانه «آپرا» استفاده کردند.

وی در مورد انواع محتوایی که در اختیار کاربران رسانه «آپرا» قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تا سه سال پیش به دلیل رعایت کپی‌رایت به‌هیچ‌وجه سراغ محتوای خارجی نمی‌رفتیم اما درحال حاضر به این حوزه ورود کرده‌ایم.

در ادامه برنامه، سلیمانی نماینده بنیاد سینمایی فارابی بیان کرد: رسانه «آپرا» به‌شکل تک‌فروشی و بسیار گزیده فعالیت دارد و نسبت به برخی سامانه‌های ویدئوی درخواستی که به‌صورت عمده‌فروشی اکانت می‌فروشند، دارای مزیت‌هایی است‌.

وی افزود: البته ممکن است این رویه تک‌فروشی در حوزه فیلم‌های سینمایی به نسبت سریال به‌صرفه‌تر باشد.

برنامه «صمیمانه» یکی از برنامه‌های معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با هدف تحقق تنظیم‌گری تعاملی و معرفی و حمایت از سکوهای دارای مجوز از ساترا است که از سال گذشته هر هفته در سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کدخبر: 890970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟