فینال دیدنی بانمک ترین‌ها

چهارشنبه هفته گذشته اولین قسمت از فینال مسابقه « جوکر » منتشر و رقابت جمعی از برندگان و شرکت‌کنندگان برگزیده در فصل‌های قبل آغاز شد. با توجه به چهره‌هایی که برای حضور در این مرحله انتخاب شده‌اند، ترکیب شرکت‌کنندگان و آن چه در قسمت اول «جوکر 6» گذشت، در این فصل ویژه به عنوان فینال مسابقه، شاهد رقابت حساس و بامزه‌ای میان چهره‌ها خواهیم بود.

یک ترکیب بامزه و موفق در فینال

در فصل فینال «جوکر» هومن حاجی عبداللهی و سهیل مستجابیان به عنوان برندگان فصل اول و شهرام قائدی به عنوان یکی از برندگان فصل دوم، پا به میدان رقابت گذاشته‌اند. دیگر شرکت‌کنندگان این فصل مانند بیژن بنفشه‌خواه، عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا، رضا شفیعی‌جم ، یوسف تیموری و محمدرضا علیمردانی نیز چهره‌های بامزه فصول قبلی هستند که نزد مخاطبان محبوب بودند و مقاومت خوبی در برابر خندیدن از خود نشان دادند. عملکرد این چهره‌ها در فصل‌های گذشته، توانایی آنان در خنده گرفتن و نخندیدن و همچنین چهره جدی بعضی از آن‌ها در عین بامزه بودن، باعث شده ترکیب خوبی در فینال شکل بگیرد.

حضور فعال طنازها در میدان رقابت

یوسف تیموری که در فصل چهارم مسابقه حضور بسیار فعالی داشت و به یکی از ستاره‌های این فصل تبدیل شد، در مرحله فینال هم چنین روندی را در پیش گرفته است. او مدام به سراغ رقبای خود و به ویژه عباس جمشیدی‌فر می‌رفت و سعی می‌کرد با   سوالات بامزه یا انجام حرکات عجیب و خنده‌دار شرکت‌کنندگان را به خنده بیندازد و از میدان به در کند. حضور عباس جمشیدی‌فر و بیژن بنفشه‌خواه که آماده خندیدن هستند نیز باعث می‌شود تلاش‌های تیموری برای به خنده انداختن آن‌ها نتیجه بدهد و چالش بامزه‌ای میان آن‌ها شکل بگیرد. هومن حاجی‌ عبداللهی ، شهرام قائدی و محمدرضا علیمردانی نیز با چهره جدی خود و مقاومت بالا در برابر خندیدن، کار رقبای‌شان را حسابی سخت کرده‌اند. رضا شفیعی‌جم نیز به عنوان «جوکر» این فصل یعنی کسی که اجازه خندیدن دارد، با استفاده از حالت‌های چهره و حرکات بامزه خود خطری جدی برای حذف شرکت‌کنندگان این فصل محسوب می‌شود. از میان شرکت‌کنندگان قسمت اول، محمدرضا علیمردانی و سهیل مستجابیان نسبت به رقبای خود حضور چندان فعالی برای خنداندن دیگران نداشتند اما با توجه به سابقه حضور علیمردانی در فصل پنجم، احتمالا او نیز در ادامه مسابقه ترفندهای خاص خودش را به کار می‌گیرد و رقابت حساس فینال جذاب‌تر خواهد شد. این بازیگر و صداپیشه در «جوکر 5» با آواز بامزه‌ای که خواند و کارهای خلاقانه خود موفق شد یکی از شرکت‌کنندگان محبوب مسابقه باشد.

الهام سعیدی

کدخبر: 775671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟