بازپخش سریال «یک مشت پر عقاب» در شبه قاره هند

سریال «یک مشت پر عقاب» با بازی درخشان هنرپیشگان نام آشنای سینما و تلویزیون از امشب جایگرین سریال «پازل» در کانال اردوی شبکه سحر خواهد شد.

به گزارش رکنا ، این مجموعه تلویزیونی با طرح ملودرام خانوادگی و در قالبی معمایی، جنایی در بستر انقلاب بوده و پایان قصه با شروع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ همزمان می‌شود و این حادثه به پایان بخشیدن به این ملودرام کمک می‌کند.

ماجرای سریال «یک مشت پر عقاب»

موضوع سریال، داستان امیرحسین دانشور، فارغ التحصیل مهندسی شیمی است که در حال گذراندن دوران سربازی در پادگان عجب شیر است. او با تماسی غیرمنتظره به تهران فراخوانده می‌شود و متوجه سکته پدرش (از مهندسان قدیمی شرکت ملی نفت) در ادامه حادثه خودکشی دخترش می‌شود.

امیر حسین دانشور پس از اتمام مراسم درست در شبی به تبریز بر می‌گردد که همان روز مردم تبریز طی اقدامی دفتر حزب رستاخیز را به آتش کشیده‌اند و در این راستا ماجراهایی رقم زده می‌شود که مخاطب را با خود همراه می‌سازد.

بازیگران «یک مشت پر عقاب»

رضا کیانیان٬ حامد بهداد٬ علیرضا خمسه٬ پرویز پورحسینی٬ هرمز هدایت٬ آهو خردمند٬ فریبا کامران٬ مهرداد ضیایی٬ اشکان خطیبی٬ بیوک میرزایی، مهران رجبی، احمد آقالو٬ خزر معصومی٬ ساره بیات و… از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«یک مشت پر عقاب» به تهیه کنندگی، بهروز خوش‌رزم در شرکت پیام پاکستان به زبان اردو دوبله شده و از ۲۹ دی ماه هر شب ساعت ۲۱ به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟