خانم بازیگر به خاطر انتشار فیلم عروسی‌اش ممنوع‌الکار شد! +عکس

این بازیگر گفت‌وگویی درباره حواشی گذشته‌اش و هم‌چنین فعالیت‌های این روزهایش با صبح نو انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

این روزها در سینما و تلویزیون کم پیدا شده‌اید؟!

چرا اتفاقاً هستم! آخرین کارم سریال «هاتف» بود که در مهرماه و در ایام ماه محرم از تلویزیون پخش شد. بعد از این سریال باردار شدم و اخیراً نتوانستم کار زیادی قبول کنم. فرزندم الان دوماهه است و طبیعتاً این مدت را با فرزندم گذرانده‌ام.

شما از معدود بازیگرانی هستید که مقطعی درحد ستاره مطرح شدید اما ناگهان روند رشدتان را ادامه ندادید؛ علتش چه بود؟

واقعیتش این است من در دوره‌ای، همزمان سه فیلم سینمایی به روی پرده سینماها داشتم. اما در اوج فعالیتم ممنوع‌الکار شدم. به دلیل انتشار بخش‌هایی از فیلم عروسی‌ام این اتفاق افتاد.

فکر نمی‌کنید بی‌احتیاطی خودتان عامل این اتفاق شد؟

در آن زمان به ندرت موبایل وجود داشت و حتی آنهایی هم که داشتند تحویل گرفتیم. در زمان ازدواجم کسی مرا نمی‌شناخت. آن فیلم هم شامل 10دقیقه تصویری بود که در هارد رایانه دوستمان جا مانده بود و با دسترسی به آن 10دقیقه این اتفاق افتاد.

شما یکی از نخستین قربانیان انتشار تصاویر خصوصی در کشور هستید!

بله همین‌طور است. تنها دلیل دوری‌ام از بازیگری همین موضوع بود. وقتی چهار سال انواع پروژه‌ها را به شما پیشنهاد بدهند و شما بگویی کار نمی‌کنم طبیعی است که به مرور کمرنگ می‌شوی.

به شما رسماً گفته بودند که ممنوع‌الکارید؟

بله رسماً گفته بودند که اجازه کار ندارم. متأسفانه من نخستین نفری بودم که این حادثه برایم رخ داد و اگر امروز این مشکل برای کسی به وجود بیاید مطمئن باشید ممنوع‌الکارش نمی‌کنند. بعد از من برای دیگران مواردی رخ داد که صرفاً با یک تذکر حل شد. برای من این اتفاق زمانی افتاد که سنم کم بود و واقعاً ترسیدم. در روحیه من تأثیر بدی گذاشت.

آیا این اتفاق با توجه به زمان اوج فعالیت شما عمدی نبود؟

نه! مطمئنم که عمدی درکار نبوده است. بعد ازاین حادثه من دیگر پایم را در هیچ مهمانی نگذاشتم. آن‌قدر برایم حساس شده بود که هیچ مراسمی نمی‌رفتم و فقط هدیه‌ام را برایشان ارسال می‌کردم. به نظرم هیچ عمدی درکار نبوده اما متأسفانه همین قضیه در روحیه‌ام تأثیر بسیار بدی گذاشت. چهار سال را مطلقاً اجازه کار نداشتم و چهار سال بعد را به صورت مشروط یعنی صرفاً بازی در نقش‌های دو و سه اجازه داشتم که خودم نخواستم انجام دهم.

بعداً چگونه این شرایط را مدیریت کردید؟

بعد از آن دیگر حال خوشی برای ادامه بازیگری نداشتم. در مقطعی گفتند که بیا برنامه تلویزیونی را اجرا کن و ما هم ممنوع‌الکاری‌ات را برطرف می‌کنیم اما من گفتم که علاقه‌ای به این کار ندارم چون مجری نیستم. برای کسی که زمانی اوجی را داشته و مدتی کلاً نبوده است، بازگشتش شبیه یک شروع دوباره خواهد بود.

نقش‌های مهم پیشنهاد می‌شد؟

راستش دیگر دل و جان کار کردن را نداشتم. گاهی به من نقش‌های دست چندم پیشنهاد می‌شد و همین باعث می‌شد به من بر بخورد! به همین خاطر قبول نمی‌کردم. در اکران‌های خصوصی شرکت نمی‌کردم و مصاحبه نمی‌کردم. اصلاً انگار با خودم لج کرده بودم. البته تأثیر بسیار خوبی هم این مسائل در زندگی شخصی‌ام گذاشت و این بود که یک روحیه مقاوم به من داده شد؛ شبیه یک پوست انداختن.

واکنش خانواده چگونه بود؟

خب طبیعتاً خانواده‌ام خوشحال نبودند اما همیشه در کنارم بودند. برایم جالب بود هرجا می‌رفتم همچنان با مجید دلبندم مرا می‌شناختند و سؤال می‌کردند که چرا دیگر کار نمی‌کنم. شاید بدتر از همه چیز این بود که آن زمان به من گفته بودند به کسی نگو ممنوع‌الکاری و همین تحمل شرایط را برایم سخت‌تر می‌کرد.

فضای مجازی این روزها برای بازیگران نقشی فراتر از یک سرگرمی را دارد! شما چه فکری برایش دارید؟!

دراینستاگرام خیلی کم کارم. این کم کار بودن خوب نیست. شغلم بازیگری است و باید دیده شوم. اما به هرقیمتی حاضر نیستم دیده شوم. اهل حاشیه درست کردن از زندگی شخصی‌ام نیستم. این اخلاق من است و به هرشکلی دیده شدن را دوست ندارم.  از طریق پیجم امکان درآمدزایی بسیاری داشتم و همین الان هم پیشنهادات تبلیغاتی را بررسی می‌کنم.

پس درحوزه برندینگ هم کار می‌کنید؟

اتفاقاً اخیراً کار برای برندی که حوزه بسیار گسترده‌ای داشت، پیشنهاد شد. چند نفر از دیگر همکارانم هم با این برند همکاری کردند اما وقتی خودم محصولشان را استفاده کردم؛ دیدم کیفیت خوبی ندارد. همین باعث شد وجدانم اجازه همکاری با آ‌نها را ندهد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

جزئیات دستگیری شهرام جزایری در میان بار عدس در مرز +عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

گردانندگان باند «مگس»‌ مشهد را به هم ریخته بودند + عکس رییس باند

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

این پسر دست فرمان قشنگه باند زورگیران تهران بود + فیلم گفتگو

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

مرد طلافروش وقتی زندانی شد زنش تنهایش گذاشت!

2 دکتر بیمارستان مقصران مرگ نوزاد شناخته شدند!

پشت پرده اسیدپاشی گنده لات های یک محله در جنوب تهران

شباهت سرنوشت این قاتل با وحید مرادی ! /مرگ عجیب قاتل معروف در زندان+ عکس

ناگفته هایی از 10 هزار دلار جامانده در شلوار کردی یک معلم! + گفتگو

جمشید به خواهر زنش نظر داشت! / او نزد سیما کتمان نکرد!

 

کدخبر: 402205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟