تولید فصل دوم سریال پرطرفدار مهران مدیری تایید شد

ساعد هدایتی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون درباره استقبال مخاطبان از بازپخش سریال طنز نقطه چین در شبکه آی فیلم گفت: سریال"نقطه چین" در زمان خود مخاطبان خود را داشت، با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و همه این سریال را دوست داشتند و هم اکنون که بعد از 14 سال این سریال بازپخش می‌شود باز هم در جامعه شاهد استقبال مردم از آن هستیم.

وی درباره طنز و ایجاد خنده در مخاطب اظهار کرد: در تمام مقاطع چه گذشته چه هم اکنون و چه سال های آینده هیچ فرقی ندارد، همه ما معتقد هستیم که خنده حکم دارو دارد و همه به آن نیاز دارند و باید خنده وجود داشته باشد به نظر من همه اقشار و همه مقاطع سنی به صحنه های خنده دار تلویزیون یا تئاتر نیاز دارند.

وی درباره همکاری جدید خود با مهران مدیری اظهار کرد: رابطه من با مهران مدیری یک رابطه دوستانه ۱۵ ساله است و جدا از همکاری، رابطه تنگاتنگی با یکدیگر داریم. مدیری پس از ساخت سریال "در حاشیه" که من نیز در آن به ایفای نقش پرداختم وارد تولید برنامه "دورهمی" از شبکه نسیم شد و پس از اجرای این برنامه تصمیم گرفت که سریال جدیدی تولید کند. مدیری تصمیم دارد فصل دوم یکی از سریال های طنز گذشته اعم از "پاورچین"، "نقطه چین"، "شب های برره" و "قهوه تلخ" را تولید کند. در گفت و گوی چند روز گذشته من با وی قرار شد در آینده با تولید یکی از این سریال‌ها با همان تیم قبلی دوباره به تلویزیون بازگردد.

هدایتی گفت: مدیری هم اکنون در حال گفت و گو با تهیه کننده یکی از این سریال هاست و هنوز تصمیم جدی برای انتخاب نگرفته است. او در گذشته میلش به تولید فصل دوم "شب های برره" بود اما هنوز در مرحله پیش تولید قرار نگرفته است. مدیری بعد از تصمیم نهایی برای انتخاب سریال و گردآوری تیم بازیگران خود، امسال تولید این سریال را کلید خواهد زد.

 

کدخبر: 397205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟