کامبیز دیرباز قیصر شد! +فیلم
حجم ویدیو: 6.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

در ابتدای این گفتگو، دیرباز درباره شرایط خوب این روز‌هایش گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است. فیلمبرداری سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی را به پایان رساندم؛ کاری که کمدی است. بعد از چند سال که کار‌های تلخ بازی می‌کردم، خودم هوس کار کمدی کرده بودم. البته قرار بود در ماه رمضان پخش شود که نشد و به امید خدا پخش تابستانی خواهد داشت.

وی درباره اینکه چرا بیشتر جدی کار می کند، اظهار کرد: هیچ وقت اصرار به کار نکردن در ژانر کمدی نداشتم؛ اما از بین چند انتخاب به کار‌های جدی رسیدم.

دیرباز درباره بحران بی پولی اش عنوان کرد: پارسال همین موقع‌ها دچار بی پولی شدم و با مدیریت زندگی را جلو بردیم. برخی‌ فکر می‌کنند بازیگران از فضا آمده اند، در صورتی که من همیشه با خود تصمیم گرفتم کاری را انتخاب کنم که در درجه اول خودم و بعد تماشاچی دوستش داشته باشد. اینکه چقدر موفق بودم را نمی‌دانم. این نوع انتخاب ها و سخت گیری های من باعث شد؛ موجودی حسابم به ۹۰ هزار تومان برسد.

بازیگر نابرده رنج همچنین درباره دخترش گفت: حال نیاز هم خوب است؛ چهار ساله شده و هر روز واکنش و حرکات جدیدی دارد. راستش من پسر دوست ندارم؛ حتی به خانمم گفتم اگر بچه پسر باشه من عوضش می‌کنم (خنده). احساس می‌کنم دختر‌ها نسبت به پدر با وفا هستند.اگر مطمئن بودم و خدا بهم تقلب Cheat می‌رساند و می‌گفت بچه ات دختره، شاید ده سال زودتر بچه دار می‌شدم!

دیرباز در ادامه درباره علاقه مندی خود به پرسپولیس گفت: عضو افتخاری تیم پرسپولیس هستم؛ البته تا استقلال Esteghlal نباشد، پرسپولیس معنایی ندارد. ما پرسپولیسی به دنیا می‌آییم و از دنیا می‌رویم (خنده).

دیرباز همچنین درباره سختی کارش گفت: ما بازیگران کار راحتی نداریم. به نظرم راحت ترین کار دنیا پولداری است. بقیه کار‌ها خیلی سخت است، همسر من معلم اول دبستان است و من خودم می‌بینم که واقعا کارش سخت است. قشر فرهنگی ما کم درآمد و پر کار است. امیدوارم به معلمان توجه شود. همیشه به همه گفتم که برای بازیگری به دانشکده بازیگری بروید؛ اما خودم احساس کردم شاید بتوانم پلی باشم بین استاد‌های خودم و جوانانی که نمی‌تواند به تهران بیایند و حتی دانشگاه بروند. به همین خاطر در شهر رشت مرکزی را فراهم کردم تا با جوانان کلاس داشته باشیم. بعد از دوسال دیدم از کار خودم (بازیگری) دور شدم. به همین خاطر آنجا را تعطیل کردم؛ البته جوانان با استعدادی در این کلاس‌ها حضور داشتند و الان در شبکه باران کار می‌کنند.

گفتنی است؛ جناب خان هم در بخشی از این برنامه حاضر شد و از تجربیات خود پیرامون تحقیق درباره خواستگار دخترخانم‌ها گفت. دیرباز و رامبد جوان هم در بخش دیگری از این برنامه با هم دارت بازی کردند.

 

 

کدخبر: 391611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟