ورود زنان به ورزشگاه آزادی آزاد شد

با دستور ناصر محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت های لازم برای نمایش بازیهای جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی Freedom فراهم شده تا علاقه مندان به ورزش Sport بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت 1200 متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازیهای جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می دهد و پیش بینی می شود با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست 10 هزار بلیت فروخته شود.

به گزارش ایسنا، طی چند روز گذشته موضوع نمایش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشته شده و اعضا حداکثر همکاری را برای تحقق این امر داشتند. در صورت موافقت نهادهای دیگر، ویژه برنامه نمایش مسابقات جام جهانی در مجموعه ورزشی آزادی، از 24 خردادماه همزمان با بازی افتتاحیه آغاز خواهد شد.

مدت زمان برگزاری این رویداد فرهنگی یک ماه خواهد بود و خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، از برنامه های مفرح دیگر بهره مند خواهند شد.

لازم به یادآوری است که در زمان برگزاری رقابت های جام جهانی، وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس از سطح شهر تهران به سمت مجموعه ورزشی آزادی و بالعکس دایر خواهد بود.

تجاوز به پسر 16 ساله به بهانه جابه جایی فرش توسط 2 پسر همسایه + عکس

ناگفته های تلخ پدر قاتل بنیتا از پسرش در چند قدمی اعدام + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

زنم از من حق سکوت می خواهد!

مالباخته‌ای که صاحب بنز و بی‌ام‌و شد + عکس

دزدیدن گل های روی سنگ قبر نازنین 12 ساله / رازی که نگفتنش از گفتنش تلخ تر است!

وقتی ابروی مصنوعی نخست وزیر کانادا کنده شد!+ فیلم

زنم خودش را به مدیر کاروان زیارتی باخت / وقتی عکس های زشت آنان را در کنار هم دیدم خشکم زد!

وقتی فهمیدم زن غریبه صیغه شوهرم است، دنیا روی سرم خراب شد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

شوهرم با زن صیغه ای اش به خواستگاری من آمده بود!

شهاب خیلی بی حیا بود، او دوست داشت از ارتباط شوم او و زنم باخبر شوم!

کدخبر: 388737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟