آقای بازیگر گفت به شایعات درباره او توجه نکنید!

رضا رویگری که در این سریال ایفای نقش کرده است، درباره فعالیت های اخیرش عنوان کرد: الان که فعلا کاری ندارم، اما به تازگی بازی در فیلم «به وقت طلاق» را به پایان رساندم که در شیراز فیلمبرداری شد و شنیده ام که گویا قرار است سینمایی شود و پروانه نمایش بگیرد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی حسن حجگذار بود که من برای بازی در آن به شیراز رفتم و به تازگی برگشتم و فکر می کنم فیلمبرداری هم تمام شده است.

وی درباره بازیگران دیگر این فیلم هم ادامه داد: در این فیلم پوریا پورسرخ، رامین پرچمی، خاطره حاتمی، پرستو صالحی هم بازی داشتند. البته بازیگران دیگری هم بودند که من نام این دوستان را به خاطر داشتم.

رویگری همچنین درباره شایعاتی که درباره وضعیت جسمانی اش مطرح می شود، افزود: همه چیزهایی که می گویند شایعه است و به شایعات توجه نکنید. خوشبختانه حالم خوب است و کار می کنم و توانایی کار کردن مقابل دوربین را هم دارم. پیشنهادهایی هم به تازگی شده است که احتمالا به زودی در یکی از آن کارها بازی خواهم کرد. من نمی دانم این شایعات از کجا می آید. یا خبر مرگ هنرمندان را شایعه می کنند و یا خبر بیماری و اینکه نمی توانند کار کنند و از کار افتاده اند. اتفاقا حال من خوب است و همانطور که گفتم، به تازگی از سر فیلمبرداری آمده ام و هیچ مشکلی هم ندارم. کار خوبی هم پیشنهاد شود که نقش خوب و فیلمنامه خوب داشته باشد، بازی می کنم.

وی در پایان درباره بازپخش سریال «آخرین بازی» که روی آنتن دارد هم عنوان کرد: بله شنیدم که سریال آقای سهیلی زاده روی آنتن است. البته خیلی فرصت نکردم که دنبال کنم. اما آن هم کار خوبی بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درخواست دختر نوجوان برای دستگیری مردی که او را باردار کرد

جزئیات پیدا شدن 4 جسد کامل از مسافران سانحه هوایی تهران-یاسوج

ماجرای ناموسی یک فیلم مردم رشت را به خیابان آورد!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

لیست ترور اسرائیل لو رفت!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

دانشجوی مغرور با یک نگاه و یک پک ساده اسیر کیانا شد

قاتل در ملایر گردن مردی را در خیابان سلاخی کرد

تیر اندازی مرگبار روبروی بیمارستان در عمرانیه! / زن چادری و شوهرش کشته شدند + فیلم

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

کدخبر: 383154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟