فینال بهترین شو ماه رمضان امسال پخش می‌شود

وی در همین راستا افزود: در حال حاضر منتظر هستیم که این دو قسمت پخش شود تا با رای مردم و حضور 15 نفر مرحله نیمه نهایی را آغاز کنیم. زمان ضبط مرحله بعدی بهترین شو روزهای ششم، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه است.

این تهیه کننده درباره وضعیت آرا تا امروز و استقبال مردمی از فصل دوم بهترین شو اظهار کرد: استقبال مخاطبان به لحاظ حجم آرا بسیار خوب است و تنوع خوبی در آثار ارسالی نسبت به فصل اول وجود دارد به نوعی که نسبت به نوع انتخاب و رای مردم شگفت زده شده ایم یعنی نمی شد حدس زد که مخاطبان به این آثار و افراد رای دهند.

آقایی با اشاره به تغییر در جزئیات فصل دوم بهترین شو در ادامه ضبط این برنامه افزود: دکور، لوکیشن و نحوه اجرای برنامه تغییر خواهد کرد. مرحله حساس تر خواهد شد و اجرا نیز منطبق با آن به شکل حساس تر ارائه می شود، اما عناصر و نمادهای برنامه تغییری نخواهد کرد.

وی درباره استعدادهای شرکت کننده در برنامه بهترین شو توضیح داد: از لحاظ محتوایی کیفیت آثار رشد کرده است. در فصل اول بیشتر شرکت کنندگان مربوط به رشته های ورزشی بودند. این به این معنی نیست که کیفیت آن ها پایین بوده بلکه منظور این است که در فصل دوم تنوع موضوع وجود دارد یعنی شرکت کنندگانی حضور دارند که مخترع هستند، افرادی که کار دوبله می کنند و موزیسین هایی که به لحاظ کیفی بسیار خوب هستند. تنوع ما نسبت به فصل اول بهتر است و در رشته های مختلف و متنوع از علمی گرفته تا موضوعات دیگر شرکت کننده داریم که به نظرم جذاب است.

آقایی خاطر نشان کرد: پس از پخش مرحله نیمه نهایی و انتخاب فینالیست ها با رای مردم، فینال برنامه "بهترین شو" در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک به عید فطر از تلویزیون پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ فصل دوم "بهترین شو" در روزهای جمعه ساعت 15:00 پخش شده و باز پخش آن در پنجشنبه هفته بعدش روی آنتن می رود.

در این فصل ارژنگ امیر فضلی به عنوان جایگزین علی فروتن شده و در کنار حمید گلی و محمد مسلمی به داوری می پردازد همچنین مهمان که روی صندلی چهارم می نشیند هر روز متغیر است.

در قسمت هایی که تا کنون ضبط و پخش شده است سحر ولدبیگی، نیما فلاح، یوسف تیموری،سپیده خداوردی، یوسف کرمی حضور پیدا کردند که هر کدام با توجه به جنس فعالیتشان و شیوه اجرایشان رنگی مفتاوت به فضای بهترین شو داده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟