فهیمه‌ پایتخت عضو داوطلب هلال احمر شد +عکس

فهیمه‌ سریال پایتخت روز گذشته به جمعیت هلال احمر آمد و از حس و حال خوبی که باعث شد تا دعوت این جمعیت را بپذیرد و عضو داوطلب آن باشد، گفت:

وقتی از نسرین نصرتی خواستیم در یک جمله هلال احمر را تعریف کند، قبل از اینکه حرفمان تمام شود گفت: «فرشتگان نجات»؛ هلال احمر در ذهن و تصورات من حکم فرشته های نجات را دارد.

فهیمه برخلاف برخی سکانس هایی که در سریال پایتخت بازی کرده است، اصلا دوره های هلال احمر را نگذرانده و الان با پوشیدن این لباس می‌خواهد به جز گذراندن این دوره ها در همه فعالیت های بشردوستانه هلال احمر مشارکت داشته باشد.

بازیگر سریال پایتخت حادثه Incident ای را در این سریال از سر گذرانده که برایش تلخ است اما باعث شده تا ضرورت حضور امدادگران را در صحنه های حوادث Accidents بیشتر از همیشه احساس کند و می‌گوید «من در زمان زلزله تهران هم از ترس شوکه شده بودم!»

«سوفی» دختر یک ساله نسرین نصرتی است که الان او هم عضوی از کانون غنچه های هلال احمر است، دخترکی که به قول مادرش خودش یک زلزله ۸ ریشتری است به معنای واقعی...

nasrin-nosrati-560x650

فهیمه می گوید خبرنگاران بسیاری با من تماس گرفتند برای مصاحبه و گزارش و غیره، اما موقتا نپذیرفتم تا تماسی که از جمعیت هلال احمر با من شد؛ احساس خوب انجام دادن کار خیرخواهانه و داوطلبانه من را برای حضور و پوشیدن لباس داوطلبی جمعیت هلال احمر ترغیب کرد و الان خوشحالم که اینجا هستم و عضوی از این نهاد مردمی شده ام. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟