رتبه نخست برای "کودک شو" در میان مسابقه های تلویزیونی

«کودک شو» به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی مسابقه ای بر مبنای حضور خانواده ها و فرزندانشان در رسانه ملی است که می کوشد میزان شناخت اعضای خانواده از یکدیگر به ویژه والدین از فرزندانشان را به چالش بکشد.

این مسابقه که تاکنون در دو سری تولید شده، توانسته خود را به یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیون تبدیل کند و مخاطبان بسیاری داشته باشد؛ گواه این ادعا میزان مشارکت مردم در انتخاب خانواده برتر هر هفته است که پیش از ایام نوروز، طی یک هفته 800 هزار پیامک به برنامه رسیده بود.

«کودک شو» با اجرای پژمان بازغی تا پیش از نوروز امسال، تنها با حضور خانواده های معمولی از دل شهرهای مختلف کشور روی آنتن رفته و هیچوقت دست به دامان چهره ها نشده بوده است.

با این حال این برنامه که حالت رقابتی دارد، در ایام نوروز برای اولین بار سراغ چهره های گوناگون رفت، با این تفاوت که مخاطبان نه بیننده گفتگوهای تکراری با سلبریتی ها بلکه شاهد حضور خانوادگی آنها شدند و بخش های مختلف زندگی شخصی آنها را به عنوان مادر یا پدر دیدند، با این فرق که در این ایام برنامه دیگر رقابتی نبود.

حالا طبق اعلام آمار برنامه «سین سیما» نه تنها «کودک شو» در بین مسابقه های تلویزیونی جایگاه نخست را از آن خود کرده، بلکه از بین این همه بازیگر Actor و سریال و خواننده و برنامه، پس از مهران مدیری در جایگاه دوم ایستاده است.

این برنامه تا 17 فروردین هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟