بازی در دیوار به دیوار را برای بازیگران خوبش قبول کردم +عکس

حسن زارعی بازیگر Actor "دیوار به دیوار 2" درباره بازخورد این سریال گفت: با توجه به حساسیت هایی که ما روی تولید "دیوار به دیوار 2" داشتیم بازخورد منفی نشنیدم. بالطبع ممکن است در هر دو فصل سریال نقاط ضعف و قوت وجود داشته باشد اما زمانی که با مخاطب روبرو می شویم با آنان احساس می کنیم که توانسته ایم این ارتباط را برقرار کنیم.

وی در همین راستا افزود: موضوعاتی که در فصل یک و دو به آن پرداخته شده از قصه های زندگی مردم گرفته شده بنابراین برایشان قابل لمس است. در کارهای تولیدی نقاط ضعف و قوت در کنار هم وجود دارد اما باید تا پایان این سریال که 17 قسمت است و با سرعت، عجله و فشرده به سرانجام رسید صبر کرد تا ببینیم مخاطبان چه نگاهی دارند.

این بازیگر درباره بازی در دیوار به دیوار و حضورش در تلویزیون بعد از 22 سال اظهار کرد: آن چه برای بازی مرا جذب کرد و برایم اهمیت داشت قصه های دلی مردم بود. مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، گرفتاری و شادی ها در این سریال نهفته بود، در کنار این مسئله من کار رئال را دوست دارم و طرفدار این نوع کار هستم. با وجود کارگردان، نویسنده و گروه خوبی که جمع شده بودند و بیشتر هم نسلان من و قدیمی ها بودند خیلی دوست داشتم که در این سریال حضور پیدا کنم.

دیوار به دیوار

زارعی ادامه داد: چون مدتی بود کار نمی کردم با دلواپسی و دلهره زیادی این انتخاب را کردم. سامان مقدم تشویق های زیادی کرد و گفت شما از بچه های قدیم هستید و این بازیگران هم دوستان شما هستند. درست است که نزدیک به بیست سال جلوی دوربین نرفته اید اما به هرحال به عنوان بازیگر شما را می شناسند. این دلگرمی ها باعث شد وارد کار شوم.

وی به نمره قابل قبول مخاطبان درباره فصل یک دیوار به دیوار در سال گذشته اشاره کرد و درباره فصل دوم توضیح داد: دیوار به دیوار کاری گروهی است و از فرهاد آئیش تا گوهر خیراندیش همه در خدمت کار هستند تا اثر شکل گیرد. طبیعتا هر کاری که با تمرکز بیشتر چه در نوشتن، تولید، انتخاب بازیگر و مسائل کلی که باید در خدمت اثر باشد و آن را پیش ببرد نیازمند وقت کافی است تا نتیجه بهتر به دست آید.

این بازیگر تصریح کرد: آثار مناسبتی معمولا بخشی از فرهنگ حرفه ای تولید در تلویزیون، سینما Cinema و تئاتر است که در دقیقه نود به ثمر می رسند. صرف نظر از "پایتخت 5" که 9 ماه تا یک سال پیش، تولید را شروع کردند و از این نظر راحت تر روند ساخت را پیش بردند سایر سریال ها اعم از "هیات مدیره" و "تعطیلات رویایی" در یک پروسه ای که باید کار سریع انجام و در نوروز پخش شود وارد روند تولید شدند. "دیوار به دیوار 2" نیز از این مسئله مستثنی نبود.

بازیگر "این خانه دور است" در ادامه تصریح کرد: شانسی که "دیوار به دیوار 2" داشت این بود که شخصیت های کار در فصل یک سریال مشخص شده بودند. اگر تعامل و شناخت وجود نداشت در دو ماه و نیم که مدت تولید فصل دوم بود کار دچار ضعف بزرگی می شد. نکته مثبت این بود که عوامل دوست داشتند سریال ادامه پیدا کند علی رغم این که هر کدام در کارهای دیگری قرار داد داشتند اما آن کارها را به وقت دیگری موکول یا آن ها را فسخ کردند تا در فصل دوم حضور پیداکنند.

زارعی درباره پردازش قصه ها به دو شکل متفاوت در دو فصل دیوار به دیوار بیان کرد: فصل اول اپیزودیک بود و با توجه به این که زمان تولید آن طولانی بود و 50 قسمت داشت بنابراین یک اپیزود در دو یا سه قسمت هم گنجانده شد اما در فصل دوم و مدت کم 17 قسمتی مخاطب با اپیزود ارتباط برقرار نمی کند بنابراین گروه تولید ترجیح داد که یک موضوع ادامه دار در 17 قسمت مطرح شود که مخاطب را با آن همراه کند. شاید در فصل یک به دلیل اپیزودیک بودن و قصه های متنوع مخاطب ارتباط برقرار کرده، راضی تر باشد اما این که مخاطب فصل دوم را دوست داشته باشد باید تا پایان سریال منتظر ماند و دید که فصل دو نسبت به فصل یک دچار ضعف و قوت شده است یا خیر.

وی درباره تولید فصل سوم دیوار به دیوار اظهار کرد: این مسئله به نظرسنجی های مخاطبان و تصمیم سازمان صدا و سیما درباره تولید یک اثر برمی گردد. تولید یک اثر در فصل های مختلف با تصمیم صدا و سیما است یعنی با توجه به داشتن مخاطب از سازندگان سریال دعوت می کند تا ادامه آن را تولید کنند. اولین مسئله در تولید ادامه یک سریال به نظر مخاطبان بر می گردد مانند ادامه دار شدن سریال پایتیخت که مردم چندین سال است که شخصیت ها برایشان قابل لمس و باورپذیر است همان گونه که شخصیت های دیوار به دیوار برای مخاطبان در فصل یک باورپذیر بود، شخصیت خلیل زاده که آن را بازی کردم در خانواده ها وجود داشت و بسیار باورپذیر بود. تلویزیون در این زمینه نقش مهمی دارد همانگونه که در ادامه دار شدن پایتخت موثر بود.

بازیگر "دیوار به دیوار 2" خاطرنشان کرد: در فصل دوم چون وقت ما برای تولید کم بود نتوانستیم به مانند فصل اول در قسمت های طولانی اثر را تهیه کنیم اما اگر در مناسبت دیگری باشد جا دارد که ادامه دار شود به ویژه که قصه هایی دلی و مردمی در آن گنجانده شده است و تا 150 قسمت هم با وجود بازیگران توانای آن که برای موفقیت یک فیلم سینمایی Movie کافی هستند قابلیت تولید دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟