حضور بهزاد فراهانی در سریال سایه بان +تصاویر

این سریال که تاکنون یازده قسمت از آن پخش شده است، از این قسمت با حضور بهزاد فراهانی بازیگر Actor نقش خسرو که از گرجستان آمده ادامه پیدا می کند. مژده دختر دایی خسرو ( بهزاد فراهانی) است که قرار بود با آرمان ازدواج کند؛ اما به دلایلی این اتفاق نیفتاده است.

 

سایه بان 1

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به امین تارخ، هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، علیرضا جعفری ، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، علی اوسیوند، کمند امیر سلیمانی، محمد عمرانی و با حضور افتخاری کامران تفتی و آناهیتا افشار اشاره کرد.

 

بهزاد فراهانی

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکی است برای رفاقت دیرینه شان ...»

سریال «سایه‌بان» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا پنج شنبه ساعت۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن ۱ نیمه شب، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟