بازگشت هیتمن با یک سریال و ۲ بازی جدید

شبکه هولو قصد دارد سریالی بر مبنای بازی مشهور کامپیوتری «هیتمن» بسازد. اپیزود پایلوت این سریال توسط درک کولستاد نوشته و ساخته می شود. کسی که پیشتر نویسنده مجموعه اکشن «جان ویک» هم بود و قسمت سوم این مجموعه را برای اکران در سال 2019 نوشته است. کولستاد همین طور قرار است در کنار افرادی مثل آدرین عسکریه و چاک گوردون تهیه کننده سریال هم باشد. شبکه هولو قصد دارد سریال «هیتمن» را تبدیل به یکی از شاخص ترین آثار خودش کند.

این شبکه تلویزیونی شاید با وجود آمازون، نتفلیکس، HBO و فاکس تا سال گذشته چندان جدی گرفته نمی شد اما ساخت و اکران مجموعه «سرگذشت ندیمه» و موفقیت این سریال در مراسم امی و بردن جایزه بهترین سریال درام، حالا هولو را هم در میان شبکه های مهم آمریکایی قرار داده است.

«هیتمن» که از زمان انتشارش در سال 2000 بیش از 25 میلیون نسخه فروخته در مورد ماموری به نام «مامور 47» با پیش زمینه ای ناشناخته است که باید ماموریت های خودش را با موفقیت به پایان برساند. از روی این بازی تا کنون دو فیلم سینمایی Movie هم ساخته شده که در سال های 2007 و 2015 توسط فاکس روی پرده سینماهای جهان رفته اند. گفته می شود قرار است دو بازی دیگر هم بر مبنای هیتمن به زودی تولید و عرضه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟