ادامه رنج پنهان تلویزیون در کوه های تهران

وی افزود: تدوین و صداگذاری این سریال همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است و 20 درصد از امور فنی پروژه نیز تا امروز انجام شده است.

 

رنج پنهان به کوه‌های تهران رسید/ 20 درصد از ساخت را پشت سر گذاشته‌ایم

این تهیه کننده درباره بازیگران جدید "رنج پنهان" اظهار کرد: کریم امینی، علی غلامی، مهدی سقا، مهربانو باطبی، سونیا اسماعیلی، جواد زیتونی، فرهاد روشن، مهران میرزایی، علی شجاع، مهرزاد حسینی، پانته‌آ میرفصیحی و بهنام تشکر از بازیگران جدیدی هستند که تا کنون جلوی دوربین رفته اند.

جودی درباره فصل دوم "لیسانسه ها" و استقبال از آن بیان کرد: فکر می‌کنم فصل دوم این سریال نیز همچون فصل اول با استقبال فوق‌العاده همراه شود.

وی درباره فصل سوم سریال "لیسانسه ها" با نام "فوق لیسانسه ها" توضیح داد: قرارداد ساخت این سریال با شبکه سوم سیما بسته شده، فیلمنامه آن هنوز نوشته نشده است اما سال آینده تولید شروع می شود و فکر می کنم این سریال در فصل سوم با کمی تغییرات نسبت به دو فصل قبل ساخته شود.

این تهیه کننده درباره وضعیت فیلمسازی در این روزهای سینما Cinema خاطرنشان کرد: مسائل مالی و حضور عوامل از موضوعاتی است که در پروژه فیلمسازی و تولید یک اثر خلل وارد می کند یعنی وقتی کار زیاد می‌شود و عوامل در کارهای دیگر حضور دارند ممکن است اثر بدون حضور عوامل خوب بسته شود در نتیجه کیفیت لازم را ندارد در چنین شرایطی فیلمسازی نسبت به گذشته بسیار سخت شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟