برنامه جدید تلویزیونی روی آنتن می رود

برنامه تلویزیونی «سختانه» در قالب گفتگوی سخت (hard talk) ساخته می شود و در آن شاهد گفتگوهای صریح و چالشی با چهره های مطرح فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور از اندیشه های مختلف پیرامون مناقشات فکری و مسایل افکار عمومیِ جامعه ایرانی هستیم.

در ایده یابی و طراحی برنامه «سختانه» که از سال گذشته در مرکز بسیج رسانه ملی طراحی شد، کوشش شده است در دو بعد هم به مسایل انضمامی جامعه و هم به مسایل اندیشه ای و انتزاعی پرداخته شود. فاز پژوهشی «سختانه» از اردیبهشت ماه امسال شروع شد و فاز تولیدی این برنامه نیز از مرداد ماه سال جاری در حال انجام است.

تاکنون 6 قسمت از برنامه «سختانه» تولید شده است و تحقیق و طراحی برای تولید 20 قسمت دیگر این گفتگو ها در حال انجام است. میلاد دخانچی در این گفتگو ها تاکنون با چهره هایی همچون حسین الله کرم، ابراهیم فیاض، حسین دهباشی، شهریار زرشناس و سروش دباغ به گفتگوی سخت، صریح و چالشی پیرامون افکار و اندیشه ها و همچنین عملکرد آنان در چارچوب مناقشات فکری و مسایل داغ افکار عمومی جامعه ایرانی می پردازد.

«سختانه» یک واژه اصیل ایرانی است که در فرهنگ لغت دهخدا به معنای گفتگوی سخت و رودرروست. مجری در این برنامه نماینده افکار عمومی بوده و سختانه به دنبال برنده یا بازنده شدن نیست.

برنامه «سختانه» با اجرا و سردبیری میلاد دخانچی کاری از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که پخش آن به زودی از تلویزیون آغاز می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟