اجرای 3 نمایش جدید «یادگار»، «نفرین رزالین» و «زندگی من، یک من ساده» در این هفته / 3 نمایش با موضوع عاشقی‌های متفاوت!

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، برنامه اجراهای آبان ماه تالارهای نمایشی مجموعه با نه نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه وکارگاه نمایش اصلی اعلام شد.

در تالار اصلی،‌ نمایش«پدر» نوشته فلوریان زلر و کارگردانی آروند دشت‌آرای، از 17 مهرماه، ساعت 18:30 با مدت زمان 80 دقیقه، قیمت 200 و 100 هزار تومان در سالن اصلی به صحنه رفته است. رضا کیانیان،‌ مارین ون هولک، سعید چنگیزیان، سوگل خلیق، شیدا خلیق، بهزاد کریمی و پریسا شاه‌ولیان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. نمایش «پدر» تجربه‌ای دردناک اما انسانی از زوال عقل (آلزایمر) یک پدر و مشکلات ارتباطی او با دخترش پس از این بیماری است.

همچنین از روز یکشنبه 7 آبان‌ماه، نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به کارگردانی آروند دشت آرای و مارین ون هولک و بازی الناز شاکردوست ، نوید پورفرج، خسرو پسیانی و مارین ون هولک، ساعت 20:30 با مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 100 تا 250 هزارتومان در سالن اصلی به صحنه رفت. نمایشنامه «آواز عاشقانه دختر دیوانه» توسط طلا معتضدی براساس رمان «ریش آبی» نوشته «آمیلی نوتوم» و ترجمه «ویدا سامعی» نوشته شده است.

تالار چهارسو نیز از 9 آبان‌ماه میزبان نمایش «این دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» نوشته و به کارگردانی سهند خیرآبادی، بازی امیر مهدی ژوله و الیکا عبدالرزاق،‌ ساعت 20، با مدت زمان 65 دقیقه و قیمت بلیت 180 هزار تومان شده است. این نمایش درباره مردی میان‌سال است که تصمیم گرفته بحران‌های زندگی خود را با مخاطب در میان بگذارد.

همچنین نمایش «یادگار» نوشته و به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از 16 آبان‌ماه ساعت 18:30 با مدت زمان 50 دقیقه در تالار چهارسو به صحنه می‌رود. نسیم ادبی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارد و قیمت بلیت آن 120 هزارتومان در نظر گرفته شده است. «یادگار» روایتگر عاشقی و دلدادگی، دلبستگی و فراق با نگاهی متفاوت است.

تالار قشقایی نیز از روز جمعه 21 مهرماه میزبان نمایش «تله و زیون» نوشته عبدالحی شماسی و کارگردانی الهه پورجمشید شد. این نمایش ساعت 18 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 120 هزارتومان به صحنه می‌رود و درباره زن و شوهر فقیری است که بچه خود را به خاطر خرید یک تلویزیون می‌فروشند و پس از آن دچار چالش‌هایی می‌شوند. در نمایش «تله و زیون»، نادیا فرجی، محسن زرآبادی، محمود موسوی،‌ هدیه طاهری و علی خاتمی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «نفرین رزالین» براساس نمایشنامه «رومئو و ژولیت» شکسپیر و کارگردانی مسعود طیبی از 16 آبان‌ماه،‌ ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 120 هزارتومان در تالار قشقایی به صحنه می‌رود و در آن کیوان بهرامی، روژین پناهی، محمدجواد شیخ و یگانه محمدی ایفای نقش می‌کنند.

تالار سایه از روز پنجشنبه 20 مهرماه، میزبان نمایش «حقایقی درباره سگها و گربه‌ها» به نویسندگی محمد منعم وکارگردانی محمدهادی عطایی ساعت 18:30 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 110 هزار تومان شده است. در این نمایش ویدا جوان، محمدهادی عطایی و مائده عبدلی به عنوان بازیگر حضور دارند. داستان این نمایش درباره زن و شوهری است که پس از سال ها می‌خواهند بچه‌دار شوند...

از روز دوشنبه 8 آبان‌ماه در تالار سایه نمایش عروسک ی بزرگسال «مامان» نوشته و به کارگردانی الهام سلج محمودی، ساعت 20:30، مدت زمان 35 دقیقه و قیمت بلیت 100 هزارتومان به صحنه رفت و  در آن مرجان نامورآزاد، رویا ناصری،‌ علی باروتی، صبا قدیمی و معصومه آرواز در این نمایش به عنوان بازی‌دنده عروسک حضور دارند. این نمایش درباره انتخاب در شرایطی است که انسان بین مسوولیت و انتخاب شخصی، قرار می‌گیرد.

کارگاه نمایش نیز از روز 14 آبان‌ماه ماه ساعت 19 میزبان نمایش «زندگی من، یک من ساده!» نوشته شراره پورخراسانی و کارگردانی محمدعلی زمانی با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان می‌شود. در این نمایش، سمیه انصاری، ارغوان رهین، رضا برزن، پویا فلاح و رویا نوذری به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش درباره زنی است که عاشق تئاتر و نقاشی است و زمانی که به تئاتر پا می‌گذارد اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که زندگی اش را عوض می‌کند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟