شکاف بزرگ در خانواده سلطنتی که مسبب آن ملکه است

خانواده سلطنتی انگلیس معروف‌ترین خانواده در جهان هستند که وقتی از دور به این خانواده نگاه می‌کنید با یک زندگی رویایی مواجه می‌شوید غافل از اینکه در داخل مشکلاتی مشابه دیگر خانواده‌ها در آن مشاهده می‌شود.

در این خانواده نیز مانند دیگر خانواده‌ها اختلافات زیادی بین خواهران و برادران وجود دارد که مسبب آنها والدین هستند. به گزارش خبرنگاران روزنامه میرر انگلیس گویا ملکه الیزابت دارای پسری است که او را بیشتر از همه دوست دارد و این موضوع باعث اختلاف بزرگی بین برادران شده است.

کارشناسان معتقدند که ملکه مدت طولانی است به شاهزاده چالز القا می‌کند او پادشاه بعدی این تاج و تخت است در حالی که بیشتر امور سلطنتی به شاهزاده اندرو سپرده شده است.

کیت نیکول نویسنده مستند رویال می گوید: تنش واقعی بین اندرو و چالز وجود دارد؛ اندرو با مادرش ارتباط بسیار صمیمی دارد و ملکه هم روی او بیشتر حساب می کند.

پل بورلر از دوستان نزدیک پرنسس دایانا نیز گفت: اندرو همواره پسربچه مورد علاقه ملکه بود و از نظر ملکه، اندرو هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده است.

گفتنی است شاهزاده چارلز ۱۱ سال از اندرو بزرگتر است و با وجود اینکه هر دو برادر در نیرو‌های مسلح خدمت کردند، اما اندرو توانست توجه بیشتری را نسبت به برادر بزرگترش جلب نماید و قهرمان طلایی خانواده سلطنتی شود.

اما این تنها دلیل برای آغاز جدال بین دو برادر نیست بلکه سوءاستفاده اندرو از امتیازات سلطنتی نیز در اختلاف‌نظرها بی‌تاثیر نبوده است. اندرو از اموال دولتی برای استفاده های شخصی استفاده می‌کند در حالی که ملکه الیزابت ادعا می‌کند هیچگونه استفاده شخصی از اموال دولتی در خانواده او رایج نیست. چالز با این موضوع کاملاً مخالف است اما چون اندرو دوردانه ملکه است بنابراین مخالفتی با کارهای او نمی‌شود.

همچنین هزینه‌های گزافی که اندرو از مالیات برای حافظت از خانواده خود در نظر می‌گیرد از دیگر شکاف‌های عمیق بین این دو برادر سلطنتی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟