نشست صمیمانه دبیر سندیکای مواد موثره دارویی با دانشجویان و اساتید دانشگاه

به گزارش رکنا، به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو، دفتر همکاری‌های مشترک سندیکای مواد موثره دارویی و دانشگاه شهید بهشتی با همکاری معاونت پژوهشی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، نشست صمیمانه ای با دانشجویان رشته‌های مرتبط برگزار نمود.

در این جلسه که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، میثم کریمی، دبیر سندیکا ضمن تشریح فعالیت‌های سندیکای مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی گفت: ما به دنبال ایجاد ارتباط مستحکم صنعت و دانشگاه هستیم و دفتر همکاری‌های مشترک این تشکل نیز در همین راستا تأسیس شده است. از کلیه دانشجویان رشته‌های مرتبط دعوت می‌کنیم تا در پروژه‌های شرکت‌های عضو سندیکا شرکت نمایند و در قالب گروه های کارورزی با تولیدکنندگان همکاری کنند.

کریمی با بیان اینکه سندیکای مواد موثره دارویی جهت آشنایی بیشتر، تورهای دانشجویی جهت بازدید از کارخانجات برگزار می نماید، افزود: از دانشجویانی که ایده‌ای دارند و یا توانسته‌اند محصولی را در مقیاس آزمایشگاهی تولید کنند، برای سرمایه‌گذاری و تولید انبوه توسط شرکت‌های عضو سندیکا استقبال می‌کنیم.

سندیکای مواد موثره 2

دبیر سندیکای مواد موثره دارویی اظهار داشت: ما کلیه شرکت‌هایی که با گروه‌های دانشگاهی جهت تولید مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی، اینترمدیت‌ها و سایر محصولات مرتبط با سندیکا همکاری می‌نمایند، را مورد تشویق قرار خواهیم داد و این ارتباط را تسهیل خواهیم نمود تا فعالیت‌های دانشگاهی منجر به کارآفرینی و خلق ثروت گردد.

میثم کریمی در خصوص گروه‌های دانشجویی که شرکت‌های دانش‌بنیان تأسیس کرده و در فاز مطالعاتی قرار دارند، گفت: سندیکا تلاش می‌کند تا بین اینگونه شرکت‌ها و تولیدکنندگان ارتباط برقرار نماید تا فعالیت دانشجویی با کمک مطالعات علمی در خصوص تولید محصولات جدید، مسائل زیست‌ محیطی تولیدکنندگان، مطالعات علمی زمینه سنتز و تولید محصول، افزایش راندمان تولید محصولات، تولید ورکینگ استانداردها، فرآیند‌های تولید و... به سمت تأسیس شرکت‌های دانش بنیان سوق داده شود.

گفتنی است؛ کلیه علاقمندان به همکاری در فعالیت‌های ارتباط صنعت و دانشگاه، اعم از گروه‌های دانشجویی و شرکت‌های تولیدی، می‌توانند به دفتر سندیکای مواد موثره دارویی و یا دفتر همکاری‌های مشترک سندیکا و دانشگاه شهید بهشتی مراجعه نمایند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟