توضیح یونیسف درباره تصاویر ماسک‌های منتسب به این سازمان در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش رکنا، نام و برند یونیسف داری تاریخچه‌ای طولانی و پر اعتبار از تلاش برای همه کودکان در ایران است. اخیرا تصاویری در رسانه‌های‌ اجتماعی از بسته‌های ماسک با لوگوی یونیسف منتشر شده است. این موضوع برای ما نگران کننده است زیرا اعتبار نام و برند ما برایمان بسیار مهم است.

به اطلاعتان می‌رسانیم یونیسف هیچ گونه اقلامی را برای مبارزه با کرونا با نام و لوگوی خود تولید یا بسته‌بندی نکرده است. این ماسک‌ها متعلق به یونیسف نیستند. آنها در زمره اقلام تجهیزات محافظت شخصی که یونیسف اخیرا برای کنترل کرونا به ایران ارسال کرده، وجود ندارند. تجهیزات محافطت شخصی اهدایی یونیسف به هیچ وجه دارای این لوگو روی بسته‌بندی نیستند و در میان بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شش استان توزیع شده‌اند.

اشاعه این تصاویر با این ادعا که آنها اقلام اهدایی یونیسف هستند، اقدامی غیر اخلاقی است و می‌‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد. اگر شما نیز محصولات و یا پیام‌هایی را دیدید که فکر می‌کنید با تقلب از نام و لوگوی یونیسف در آنها استفاده شده است به ما کمک کنید و این موارد را از طریق شبکه‌های اجتماعی ما که تیک آبی دارند و یا ایمیل زیر به ما اطلاع دهید: Tehran@unicef.orgبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟