مزایای رزرو بلیط هواپیما از سفر مارکت چیست؟

 

روش دیگر مراجعه به تک‌تک وب سایت‌های عرضه‌کننده بلیط هواپیما است. در روش سوم شما می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چرا روش سوم از دو روش اول بهتر است. پس اگر می­خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و از خرید خود راضی باشید تا پایان مقاله همراه ما شوید.

سفرمارکت چیست؟

سفرمارکت یک بازار آنلاین برای خرید اقلام سفر نظیر بلیت هواپیما، بلیت قطار، تور گردشگری، هتل، ویلا و اقامتگاه است. برای استفاده از آن می­توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن آن استفاده کنید.  این بازار آنلاین با کمک موتور جستجوی هوشمندی که دارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن یک لیست از بلیط هواپیمای عرضه شد توسط ۴۵ وب‌سایت و آژانس گردشگری معتبر را در یک صفحه و یک‌جا ببینید. این‌طور می‌توان گفت که سفرمارکت مرجع خرید بلیط هواپیما برای مسافرینی است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنند.

در ادامه با مزایا خرید از سفرمارکت بیشتر آشنا می­شویم.

صرفه‌جویی در وقت

اگر بخواهید برای خرید بلیط هواپیمای مورد نظرتان به دفتر یک آژانس هواپیمایی یا گردشگری مراجعه کنید، باید وقت کافی برای رفت‌وآمد به محل حضوری آن دفتر را داشته باشید. اگر هم بخواهید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید لازم است حداقل به چندین وب‌سایت مختلف مراجعه کنید و با مقایسه‌ی امکانات، خدمات قیمت هر بلیط، مناسب‌ترین را برگزینید. طبیعی است که این شیوه از خرید نیز کمی از وقت شما را می‌گیرد.

در روش سوم یعنی مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت شما می‌توانید یک لیست از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۴۵ وب‌سایت مختلف را تنها در یک صفحه و یک‌جا ببینید. درنتیجه به‌راحتی می‌توانید قیمت، ویژگی و امکانات هر بلیت را با یکدیگر مقایسه کنید و در کمترین زمان ممکن بلیط مورد نظرتان را پیدا کنید.

پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما

اگر به دنبال خرید ارزان‌ترین بلیط هستید، می‌توانید در بخش تقویم قیمتی در سفرمارکت روزی را مشاهده کنید که قیمت بلیط هواپیمای مورد نظرتان به کمترین میزان خود می‌رسد.

همچنین می‌توانید از بخش فیلترها ارزان‌ترین کلاس پروازی یعنی اکونومی را انتخاب کنید یا در مسیرهای خارجی ایرلاین‌های داخلی را انتخاب کنید تا نتایج جستجو تنها بلیت‌هایی را به شما نمایش دهد که قیمت کمتری دارد.

می‌توانید در بخش فیلترها گزینه یک توقف یا دو توقف و بیشتر را برگزینید. بلیط‌هایی که دارای توقف هستند، قیمت کمتری پیدا می‌کنند.

در وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید نتایج جستجو را از ارزان‌ترین بلیت تا گران‌ترین مرتب کنید تا بازهم در زمان کمتری بتوانید ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنید.

مشاهده یک لیست از بلیط هواپیمای مورد نظرتان در یک صفحه به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و ارزان‌ترین بلیط را برای خود برگزینید.

پیدا کردن بلیط هواپیمایی موردعلاقه‌تان

سفرمارکت این امکان را به مسافران می‌دهد تا بتوانند علایق خود را در بخش فیلترها به موتور جستجو هوشمندش اطلاع دهند تا نتایج جستجو به‌گونه‌ای شود که علایق، نیازها و سلایق مسافران در آن اعمال شده باشد. در بخش فیلترهای سفرمارکت شما می‌توانید گزینه‌های زیر را پیدا کنید:

  • تعداد توقف
  • شرکت‌های هواپیمایی
  • ساعت پرواز
  • بازه قیمت
  • نوع بلیت (سیستمی یا چارتری)
  • کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس)
  • مدت زمان پرواز
  • وب‌سایت‌ها

با فعال و غیرفعال کردن گزینه‌های هر بخش این امکان برای شما وجود دارد که نتایج جستجو را متناسب با علاقه و نیازتان تغییر دهید.

امکان خرید با گوشی هوشمند

یکی از مزایای مهم سفرمارکت اپلیکیشن آن است. شما با نصب اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمندتان  در هرکجا که هستید (مترو، خیابان، مهمانی یا محل کار) تنها با اتصال به اینترنت و چند کلیک می­توانید قیمت بلیط هواپیمای موردنظرتان را به طور روزانه رصد کنید و در زمان مناسب آن را خریداری کنید.

بلیط هواپیما با گوشی

پشتیبانی

اگر در مراحل خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت به مشکلی برخوردید یا سؤالی داشتید می‌توانید با تلفن پشتیبانی آن بگیرید تا افراد متخصص به شما کمک کنند تا مشکلتان برطرف شود و بتوانید از خرید خود رضایت کافی کسب کنید. تلفن پشتیبانی سفر مارکت را می‌توانید در پایین‌ترین بخشِ صفحه اولِ وب‌سایت آن پیدا کنید.

اطمینان بالا

سفرمارکت دارای مجوزهای لازم از مراکز دولتی معتبر است. از جمله این مجوزها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ای نماد
  • مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی
  • مجوز کشوری کسب‌وکار مجازی

هم چنین وب‌سایت‌هایی که بلیت آن‌ها در سفرمارکت به فروش می‌رسد جزء معتبرترین وب سایت‌ها و آژانس‌های گردشگری به حساب می‌آیند.

چگونه از سفر مارکت بلیت هواپیما بخریم؟

 1. در اولین قدم شما باید آدرس وب‌سایت آن را  به نشانی "safarmarket.com" در نوار ابزار بالای صفحه مرورگر خود تایپ کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن آن را از طریق مارکت­های مختلفی نظیر کافه بازار، گوگل پلی یا سیبچه دانلود و  بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 2. بعد از ورود به وبسایت سفرمارکت باید در سمت راست صفحه بر روی گزینه «بلیط هواپیما» کلیک کنید.

 3. در صفحه جدید شما لازم است که اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شود:

  • شهر مبدأ
  • شهر مقصد
  • تاریخ رفت
  • تاریخ بازگشت
  • تعداد مسافران
  • کلاس پروازی

 در انتها بر روی گزینه «جستجوی بلیط هواپیما» کلیک کنید.

 4. در صفحه جدید شما می‌توانید لیستی از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۴۵ وب‌سایت مختلف را مشاهده کنید. در سمت راست می‌توانید گزینه فیلترها و در بالای صفحه، تقویم قیمتی را مشاهده کنید.

سفر مارکت بلیت هواپیما

با کلیک بر روی گزینه «خرید از بین... وب‌سایت»، یک صفحه جدید برای شما نمایش داده می‌شود.

5.  در صفحه جدید می‌توانید وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط را به همراه قیمت آن‌ها مشاهده کنید. در انتها می‌توانید بر روی گزینه «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به وب‌سایت عرضه‌کننده آن بلیت انتقال پیدا کنید.

جمع‌بندی

سفرمارکت مرجع معتبری برای خرید بلیط هواپیما است. در وب‌سایت و اپلیکیشن آن می‌توانید بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۴۵ وب‌سایت مختلف را در یک صفحه و یک‌جا ببینید. در بخش فیلترها می‌توانید علایق و سلیقه خود را به موتور جستجوی هوشمندش اطلاع دهید تا نتایج جستجو متناسب با نیاز شما تغییر پیدا کند. با استفاده از این شیوه از خرید در کمترین زمان ممکن می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را برای خود پیدا کنید.

 

کدخبر: 986677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟