معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان

 

فروشگاه سینی کابل با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید تجهیزات و ابزارهای مورداستفاده در برق صنعتی، این افتخار را دارد که انواع محصولات پرکاربرد در ساخت سازه‌ها اعم از نردبان‌های کابل، سینی‌های کابل، لوله‌های فولادی برق، لوله‌ فلکسیبل گالوانیزه روکش‌دار برق و وال پست‌های منقطع را با بهترین کیفیت، تولید کند. تمامی اتصالات و تجهیزات برق صنعتی تولیدشده توسط این شرکت با نهایت دقت و رعایت اصول ایمنی و استاندارد ساخته می‌شوند؛ ازاین‌رو، این شرکت دارای سابقه‌ای درخشان در این صنعت حساس است.

فروشگاه سینی کابل، تولیدکننده انواع سینی‌های کابل و نردبان کابل با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها همچون دستگاه پیشرفته CNC است که با کادر مجرب و مسلط خود، آمادگی پذیرش کلیه سفارشات شما را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات تولیدی این فروشگاه که نقش ویژه‌ای در ایمنی و استحکام سازه ایفا می‌کنند، با ما همراه باشید.

آشنایی با محصولات پرطرفدار شرکت سینی کابل نوسان

فروشگاه سینی کابل با شروع فعالیت خود در دهه ۷۰، در زمینه تهیه و توزیع لوازم برق صنعتی، راه خود را آغاز کرد. با تلاش در جهت تحقق اهداف صنعتی جامعه و همچنین رشد روزافزون بازار برق، این فروشگاه به تولید سینی و نردبان‌های کابل نیز پرداخت و تجارب ارزشمندی را کسب کرد. حالا بعد از سال‌ها تجربه در زمینه تولید سینی‌ها و نردبان‌های کابل برق، مفتخر است که لوله‌های فولادی برق (گالوانیزه سرد و گرم و مشکی) را مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید و به مشتریان خود عرضه می‌کند. ازجمله محصولات تولیدی باکیفیت و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه این شرکت، عبارت‌اند از:

سینی کابل

وظیفه محافظت از سیم و کابل‌های برق برعهده سینی‌های کابل است که سبب می‌شوند تا کابل‌ها از هم جدا شوند. معمولا برای تولید این سینی‌ها از متریال مختلفی استفاده می‌گردد و به‌علاوه، در ابعاد و طول‌های متنوعی نیز ساخته و اجرا می‌شوند؛ اما در ساخت‌و‌ساز ساختمان چه کاربردی دارد؟ خرید سینی کابل برای هدایت و توزیع برق در سیستم‌های برق‌کشی ساختمان استفاده می‌شود؛ بنابراین، اگر کارفرمای یک پروژه ساخت‌و‌ساز هستید، بدون شک به این تجهیزات نیاز پیدا خواهید کرد و چقدر خوب می‌شود که خرید خود را از شرکتی ثابت‌شده در این زمینه انجام دهید.

در هنگام خرید سینی کابل چند نکته را موردتوجه قرار دهید؛ اول از همه باید کیفیت این تجهیزات را به‌دقت موردبررسی قرار دهید؛ چراکه در ساخت سینی‌ها از متریال مختلفی استفاده می‌شود که هر یک کارایی خاص خود را دارند. به‌علاوه، رعایت استانداردها در نصب و اجرای آن‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند تأثیر زیادی بر دوام و ماندگاری سینی‌ها داشته باشد.

سینی کابل نوسان

نردبان کابل

نردبان‌های کابل برق از محصولات محبوب و کارآمد شرکت سینی کابل نوسان، از ساختار فلزی پیش‌ساخته‌ای تشکیل شده است که شامل دو ریل جانبی است. این دو ریل توسط واحدهای عرضی با رنگ‌های مختلف به یکدیگر متصل می‌شوند. استفاده از نردبان در مسیرهای مستقیم و طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، با استفاده از برخی اتصالات می‌توان در تغییر جهت کابل‌کشی یا تغییر سطح آن‌ها از نردبان‌های کابل استفاده کرد.

با بررسی دقیق مشخصات نردبان‌ها، می‌بینیم که یکی از قوی‌ترین محصولات برای پشتیبانی از کابل‌ها محسوب می‌شوند. این نوع نردبان با قابلیت افزایش عرض و طول، در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند حجم زیادی از کابل‌ها را با حفظ ایمنی و سرعت بالا در پیشرفت پروژه نگه دارد.

مزایای استفاده از این نردبان ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از نردبان‌های کابل در بسیاری از پروژه‌ها توصیه می‌شود؛ زیرا به‌آسانی می‌تواند شرایط کابل‌کشی را برای پروژه‌های مختلف آسان‌تر کند. درحال‌حاضر، تجهیزات متعددی ازجمله انواع لوله‌ها، کانال‌ها و روش‌های دیگر، برای کابل‌کشی در مراکز صنعتی و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • در محیط‌های بسته که جریان هوا به‌صورت ساکن است، استفاده از نردبان‌ها برای انتقال سیم‌ها به‌صورت ایمن توصیه می‌شود. نردبان‌ها نسبت‌به سایر سیستم‌ها، ازلحاظ اقتصادی به‌‌صرفه‌تر هستند و با هزینه کمتر می‌توان سطح زیادی از فضا را برای کابل‌کشی استفاده کرد.

لوله فولادی برق

از دیگر تجهیزات تولیدشده توسط شرکت سینی کابل نوسان که در سیم‌کشی برق ساختمان‌ها بسیار پرکاربرد است، لوله برق یا لوله کاندوییت است. این لوله‌های برق همانند سایر تجهیزات، بیشتر در محافظت از کابل‌ها در برابر عوامل خارجی همچون ضربه، حرارت و باد نقش دارند. به‌علاوه، حفاظت از جان انسان‌ها در برابر برق گرفتگی از دیگر نقش‌های قابل توجه لوله‌های فولادی برق هستند.

لوله فولادی برق در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید می‌گردد و می‌تواند بسته به نوع تولید، انواع مختلفی داشته باشد که به‌صورت زیر است:

  • لوله برق فولادی مشکی
  • لوله برق فولادی گالوانیزه درزجوش
  • لوله برق فرولادی گالوانیزه عمقی داغ
  • لوله برق گالوانیزه بدون درز و ضد انفجار
  • لوله فولادی قابل انعطاف یا فلکسیبل

از بابت مقاومت فشاری این لوله، به شما اطمینان می‌دهیم که در برابر انواع تنش‌ها، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. همچنین، توجه داشته باشید که طول عمر و ماندگاری این محصولات به محل قرارگیری و نوع استفاده بستگی دارد؛ بنابراین، به‌صورت مستقیم نباید در معرض آفتاب قرار بگیرند.

لوله فلکسیبل گالوانیزه روکشدار برق

لوله فلکسیبل روکش‌دار تولیدشده توسط شرکت سینی کابل نوسان، ازجمله لوله‌هایی است که در صنایع مختلف کاربرد داشته و به‌دلیل انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر فشار و ضربه، در بخش‌های مختلفی مانند تأسیسات الکتریکی، محیط‌های آلوده به گردوخاک و رطوبت، تابلوهای برق، سیستم‌های تهویه مطبوع، خطوط انتقال داده و همچنین به‌عنوان محافظ فیبرهای نوری و اتصال دستگاه‌های صنعتی مورد استفاده می‌گیرد.

این نوع لوله‌ها اغلب از ورق آلومینیوم با سطح مقطع مربعی و به شکل مارپیچ ساخته می‌شوند. همچنین، این لوله‌ها دارای امکاناتی مانند قابلیت نصب آسان سر لوله پلاستیکی یا درپوش پلاستیکی برای محافظت در برابر نفوذ گردوخاک به داخل آن‌ها هستند. لوله فلکسیبل گالوانیزه روکش‌دار برق به‌عنوان لوله خرطومی فلزی نیز شناخته می‌شود و به‌طور کلی در محیط‌هایی که نیاز به انعطاف و پیچ‌و‌خم دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وال پست منقطع

وال پست ناودانی منقطع، اصطلاحی است که در صنعت ساخت‌و‌ساز برای اشاره به پروفیل فلزی پیش‌ساخته استفاده می‌شود که به‌عنوان یکی از عناصر سازه‌ای مثل سینی کابل در پروژه‌های مختلف ساختمانی به‌کار می‌رود. این پروفیل‌ها با طول‌ها و اندازه‌های مخصوص ساخته و برش داده می‌شوند که به راحت‌تر شدن اجرای ساخت‌و‌سازها و صرفه‌جویی در زمان، کمک بسیاری می‌کنند. درحقیقت، وال پست به معنای نگهدارنده دیوار در برابر نیروهای وارد بر آن است و در آیین‌نامه 2800 به‌عنوان وادار شناخته می‌شود.

اصلی‌ترین هدف در اجرای وال پست منقطع، جلوگیری از تغییر دیوارهای غیرسازه‌ای در خارج از صفحه است. وال پست فقط یک عضو سازه‌ای نیست، بلکه مجموعه‌ای از اجزاست که وظیفه مهار دیوارهای غیرسازه را برعهده دارد و شامل وادارهای عمودی و افقی، میلگرد بستر و اتصالات می‌شود.

وال پست منقطع

کلام آخر

قطعا بخشی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در ساخت‌و‌سازها به کار برده می‌شوند، مربوط به سیم‌کشی برق ساختمان و افزایش ایمنی آن هستند. به‌علاوه، به‌دلیل حساسیت بالایی که این گونه تجهیزات دارند، مهم است که از شرکتی باسابقه در حوزه تجهیزات برق صنعتی خریداری شوند تا از بابت کیفیت متریال محصولات و خدمات پس‌از فروش آن‌ها مطمئن باشید. شرکت سینی کابل نوسان از بهترین شرکت‌های فعال در این زمینه است که انواع محصولات خود اعم از وال پست‌های منقطع، نردبان‌ها و سینی‌های کابل برق را با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها تولید می‌کند.

راه های ارتباطی:

02133904097

02133950646

02133997736

02133950647

09121181179

09129009397

09195318467

وب سایت رسمی مجموعه نوسان: navasan.ir

اینستاگرام: sinicable_navasan

برچسب ها : سینی کابل,نردبان کابل,لوله فولادی برق,لوله فلکسی,لوله فلکسیبل,قیمت سینی کابل,قیمت نردبان کابل,قیمت لوله فولادی برق,وال پست,وال پست منقطع,قیمت وال پست,قیمت وال پست منقطع,تولید سینی کابل,تولید کننده سینی کابل,سینی کابل و اتصالات,سینی و نردبان کابل,سینی کابل گالوانیزه,سینی کابل گالوانیزه سرد,سینی کابل گالوانیزه گرم,نردبان کابل گالوانیزه سرد,نردبان کابل گالوانیزه گرم,سینی کابل چیست,لوله گالوانیزه برق

 

کدخبر: 981017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟