کاربران درباره هتل اسپیناس پالاس تهران چه میگویند؟

 

اگر بخواهیم لیستی از هتل‌های لوکس و زیبای شهر را بررسی کنیم، هتل‌های فوق‌العاده بی‌نظیری در تهران هستند. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از اولین گزینه‌هایی است که در لیست بهترین هتل‌های شهر تهران جای می‌گیرد. این هتل زیبا و لوکس میزبان میهمانان معروف زیادی بوده است. هتل اسپیناس پالاس سعی کرده است تا بهترین و به‌روزترین خدمات را فراهم کند تا افراد اقامتی لوکس و بی‌نظیر را در این محل داشته باشند.

در اولین نگاه‌ها به نظرات کاربران درباره این هتل همه از آن راضی هستند و تصاویری از آن را به لبخند منتشر کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم نظرات مسافران و کاربران درباره هتل اسپیناس پالاس را دقیق‌تر بررسی کنیم. اگر دوست دارید درباره این هتل و هتل‌های لوکس تهران اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما ادامه این مطلب را بخوانید و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید.

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران درست در دامنه کوه‌های البرز مرکزی در سال 1395 افتتاح شد. اسپیناس پالاس یک هتل پنج‌ستاره لوکس با 400 اتاق و سوئیت، هشت اتاق کنفرانس، یک کافی‌شاپ، دو رستوران و بزرگ‌ترین آمفی تئاتر است. هتل اسپیناس پالاس تهران انتخاب خوبی برای افاردی است که دوست دارند یک اقامت لوکس در تهران داشته باشند و بهترین خدمات را دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌های هتل اسپیناس پالاس، اتاق‌ها و واحدهای اقامتی متنوع آن است.

شما می‌توانید هنگام رزرو اتاق‌های این هتل درباره نوع اتاق بخوانید و سوئیت یا اتاقی را رزرو کنید که برای شما و همراهانتان بهتر است. این هتل هفت سوئیت رویال دارد که همه آنها در طبقه هفدهم هستند و منظره‌ای زیبا از تهران را به شما هدیه می‌دهند. مساحت همه سوئیت‌های رویال یکسان است اما در طراحی داخلی با رنگ‌ها و مبلمان کمی متفاوت هستند. اتاق‌های استاندارد هتل اتاق‌هایی جادار هستند و با مواد و مبلمان با کیفیت عالی آماده شده‌اند. حتی حوله‌های هتل از فرانسه می‌آیند تا اطمینان حاصل کنند که همه خدمات و امکانات در کاخ اسپیناس مطابق با استانداردهای کلاس جهانی است.

ارزیابی طراحی داخلی و رنگ‌ها

ما به ارزیابی طراحی داخلی و رنگ‌ها نمی‌پردازیم زیرا بیشتر سلیقه شخصی است. طراحی اتاق‌های کاخ اسپیناس به نظر مسافران زیادی نزدیک است و کاربران درباره این موضوع اعلام رضایت کرده‌اند. البته برخی از کاربران معتقد هستند هیچ تم یا رنگی از فرهنگ یا هنر زیبای سنتی ایرانی در طراحی هتل اسپیناس پالاس تهران دیده نشده است. گفته می‌شود در سوئیت‌های پرزیدنت مبلمان دست‌ساز آنتیک مربوط به 250 سال پیش وجود دارد که تنها متریال ایرانی استفاده شده در هتل است.

اسپیناس پالاس تهران

سالن کنفرانس هتل اسپیناس پالاس تهران

سالن‌های کنفرانس هتل اسپیناس پالاس در طبقه سوم هستند. سالن‌های کنفرانس در کاخ اسپیناس طیف وسیعی از امکانات رفاهی را ارائه می‌دهند، به‌خصوص اگر به اتاقی برای ضیافت‌های بزرگ، نمایشگاه‌های تجاری یا نمایشگاه‌هایی با بالاترین استانداردهای کیفیت و خدمات فوق‌العاده نیاز دارید، این سالن‌ها فوق‌العاده هستند. مراسم عروسی هم یکی از تخصص‌های آنها است. کاخ اسپیناس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران است که میزبان روسای جمهور، نخست‌وزیران، وزیران و بسیاری از چهره‌های اصلی از سراسر جهان بوده است. اتاق‌های بزرگ، لابی، سالن‌های کنفرانس میهمانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دوست‌داشتنی‌ترین قسمت آن موقعیت مکانی هتل است که در بلندترین نقطه تهران با کوه‌های زیبا در پشت سازه و شهر به چشم می‌خورد. مهم نیست که در کوه اقامت داشته باشید یا در سمت شهر، در هر دو صورت از منظره لذت خواهید برد.

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس

این هتل دور از جاذبه‌های گردشگری مانند بازار بزرگ تهران و کاخ گلستان است اما به محل نمایشگاه‌های دائمی تهران نزدیک است؛ بنابراین اگر مدت زیادی در پایتخت اقامت ندارید و دوست دارید قسمت‌های مرکزی شهر را ببینید، هتل بین‌المللی اسپیناس در بلوار کشاورز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل‌های اسپیناس هتل‌های زنجیره‌ای هستند که دو مورد از آن‌ها در تهران و دیگری در آستارا استان گیلان است.

نظرات منفی کاربران درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

بسیاری از کاربران بیان کرده‌اند که در زمانی که در هتل اقامت داشتند، ساخت‌وساز هنوز کامل نشده است و می‌توانستند صدای ناشی از کار را در طول فرایند بشنوند. در بررسی‌های آنلاین شاهد شکایت‌هایی درباره کند بودن روند ورود و خروج و همچنین کند بودن وای‌فای بودیم.

ارزیابی طراحی داخلی و رنگ‌ها

ساخت‌و‌ساز در حال حاضر تمام شده است و این مشکل دیگر وجود ندارد. دغدغه دیگر برخی از کاربران مبلمان لابی است. در لابی هیچ اسباب و اثاثیه‌ای وجود نداشته است و برخی از کاربران نوشته‌اند که جایی برای نشستن نداشتند. این موضوع در حالی است که منتظر بقیه گروه بوده‌‌اند و زمان طولانی را منتظر مانده‌اند.

کاربر دیگری نوشته است که همچنین آسانسور برای مهمانان در هتل کافی نبود. او اضافه می‌کند باوجوداینکه پنج آسانسور وجود داشت اما برای تعداد افرادی که از آنها استفاده می‌کردند کافی نبود. نقطه‌ضعف دیگری که در مورد هتل اسپیناس پالاس متوجه شدیم وب‌سایت آنها است. وب‌سایت توضیحات خوبی در مورد اتاق‌ها، سالن های رویداد یا خدمات هتل ندارد. این می‌تواند یک مسئله واقعی برای هتلی باشد که پذیرای مهمانان بین‌المللی زیادی است و بسیاری از آنها می‌خواهند اطلاعات دقیقی در مورد مکانی که برای اقامت خود در ایران انتخاب می‌کنند بدانند.

 

 

کدخبر: 977189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟