تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و کرج با آتاسرویس

 

ماشین ظرفشویی نیز جزو لوازم مهم خانگی است که ممکن است با خرابی مواجه شود و نیاز به تعمیر و یا سرویس داشته باشد. در این بخش می خواهیم بهترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و کرج را به شما معرفی کنیم که می توانید برای تعمیر در محل با شماره های این مجموعه تماس بگیرید.

با داشتن ماشین ظرفشویی در انواع برندها پیش از هرچیزی لازم است که ایرادات رایج این دستگاه را بشناسید و همچنین ویژگی های یک تعمیرگاه ماشین ظرفشویی در تهران را بدانید تا بتوانید با خیال راحت و بدون دغدغه اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید. مهم ترین مسئله در مورد لوازم خانگی این است که می بایست در محل تعمیر شوند چرا که جابجایی ان ممکن است سبب آسیب رسانی به دستگاه شود. به همین سبب پیشنهاد می کنیم به مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل مراجعه کنید.

ویژگی های نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی

مواردی که باعث وجه تمایز برخی از مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی می شود برخورداری از تخصص بالا، سرعت عمل، ارائه گارانتی و … می باشد. در چنین شرایطی با داشتن گارانتی می توانید با خیال راحت و بدون هیچ استرسی کار را به نمایندگی معتبر بسپارید برخی از ویژگی های نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی به شرح زیر می باشد:

داشتن مهارت و تخصص لازم

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ما قادر است تمامی برندهای مختلف ماشین ظرفشویی را با استفاده از آخرین تکنولوژی تعمیر کند.

سرعت عمل بالا

زمانی که ماشین ظرفشویی شما خراب می شود، ممکن است در شستن ظرف ها دچار مشکل شوید. بنابراین، اولین و مهمترین اولویت شما درخواست تیمی مطمئن و شناخته شده است تا در اسرع وقت تکنسین های خود را برای تعمیر به محل اعزام کنند. داشتن سرعت عمل در انجام تعمیرات یکی از مهم ترین موارد برای هر تیم کاری محسوب می شود و تیم ما این امر را به بهترین نحو ممکن رعایت می کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

شما به خوبی از لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... مطلع هستید. آنها بسیار سنگین هستند و جابجایی آنها برای تعمیر بسیار دشوار است و نیاز به انرژی زیادی دارد. بنابراین، در این مورد، بهترین راه حل تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی است که بتواند به سرعت به محل مورد نظر برسد. تعمیر و رفع آسیب های وارد شده به ماشین ظرفشویی شما می تواند از آسیب بیشتر و همچنین آسیب فیزیکی و هزینه های اضافی حمل و نقل جلوگیری کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

از لوازم و قطعات اصلی استفاده کند

اگر برای ماشین ظرفشویی خود از قطعات قدیمی و دست دوم استفاده کنند، در کمترین زمان ممکن دوباره شاهد مشکلات دستگاه خواهید بود و باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. البته این سوال به بیشتر سوالات شما مربوط می شود. نمایندگی های مجاز و تیم های تعمیرات لوازم خانگی در تمامی موارد قطعات اصلی و اورجینال را در اولویت قرار می دهند.

ارائه گارانتی خدمات

اگر با نمایندگی معتبر تعمیرات لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی با شماره 09196363454 تماس بگیرید، پس از اتمام تعمیر، مدت زمان مشخصی به شما گارانتی می دهند که در صورت بروز مشکل در قطعه تعمیر شده، مجدداً تعمیر می شود. آنها آن را به صورت رایگان تعمیر می کنند.

مشکلات رایجی که باعث خرابی ماشین ظرفشویی می شود

انواع ماشین ظرفشویی با تفاوت در عملکرد، برنامه ها و گزینه ها و همچنین طراحی داخلی و خارجی مشخص می شود، اما همه آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و معمولاً خیلی دیر خراب می شوند. با این حال، برخی از ایرادات رایج وجود دارد که بیشتر تماس با نمایندگی های تعمیر ماشین ظرفشویی را شامل می شود. در زیر این عیب های رایج را برای شما نام می بریم.

ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند

ابتدا به سمت درب ماشین ظرفشویی رفته و آن را باز کنید، سپس قفسه پایینی را بیرون بکشید. قسمت بالایی فیلتر را بردارید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا کاملا بچرخد، سپس آن را بیرون بکشید. بهتر است لوله های زیر شیر آب را کاملا تمیز و آبکشی کنید و در جای خشک قرار دهید.

برای این قسمت باید زبانه سمت چپ درپوش پمپ را بگیرید و آن را به سمت بالا و جلو بکشید. در صورت مشاهده هرگونه کثیفی و زباله در اطراف پره های پروانه می توانید از ابزار مناسب برای تمیز کردن آنها استفاده کنید.

علت سفیدک زدن ماشین ظرفشویی

پودر یا مایع ممکن است به مقدار مناسب استفاده نشود. توصیه می کنیم همیشه به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بروید و نحوه استفاده از مواد شوینده را به دقت مطالعه کنید. در طی این قسمت باید به درب اتاقک نمک دستگاه رفته و دوباره بررسی کنید تا از بسته شدن صحیح آن مطمئن شوید.

تنظیم آب ماشین ظرفشویی را نباید فراموش کرد زیرا به دلیل عدم تنظیم صحیح آب و سردی آن نمی تواند پودر را در خود حل کند. فشار آب کافی نیست، بنابراین نباید از دستگاه در ساعات اوج مصرف استفاده کنید. در برخی موارد، عدم انتخاب صحیح برنامه شستشو می تواند باعث این مشکل شود.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

پیش از هرچیزی اطمینان حاصل کنید که ماشین ظرفشویی به برق متصل است و بررسی کنید که درب دستگاه درست بسته شده است. ظروف داخل دستگاه را نیز بررسی کنید چرا که در برخی از موارد ظرف های موجود مانع از بسته شدن دستگاه می شوند. همچنین می بایست واشر اطراف درب ماشین ظرفشویی را نیز بررسی کنید که دچار ساییدگی نشده باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با آتاسرویس

از ویژگی های مهم مجموعه آتا سرویس این است که تمامی محله های تهران و کرج را پوشش می دهد. تیم خبره متخصص مجموعه آتا سرویس این قابلیت را دارد که تمامی ایرادات دستگاه را به بهترین شکل بررسی کند و آن را برطرف کند. برای تعمیر تمامی برندهای بوش، ال جی، سامسونگ، بکو، آاگ، اسنوا و کنوود می توانید با شماره 0919663454 تماس بگیرید و یک تعمیرکار در محل مورد نظر خود داشته باشید.

 

کدخبر: 973987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟