شرکت وال مش چه خدماتی را ارائه دهد؟

 

شرکت وال مش پیشرو در ارائه راهکارهای نوین مهار دیوار

مهار دیوار به روش وال مش توانسته به یکی از بهترین روش‌ها جهت طراحی و اجرای وال پست تبدیل شود. با این وجود بسیار مهم است که شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی و اجرای وال مش، در این زمینه به صورت تخصصی کار کند و اکیپ اجرایی و طراح آن مطابق با آیین نامه‌های موجود، کار طراحی و اجرای وال مش را انجام دهند.

پس از زلزله کرمانشاه، مبانی سیستم وال مش پس از بازنگری در آیین نامه‌ها، در پیوست ششم استاندارد 2800 گنجانده شد. شرکت وال مش یکی از شرکت‌های پیشگام برای طراحی و اجرای سیستم وال مش است که توانسته خدمات نوین خود را جایگزین وال پست‌های سنتی کند. تیم متخصص و حرفه ای در این شرکت، خدمات خود را به صورت تخصصی جهت مهار دیوار به روش وال مش ارائه میکند.

سیستم وال مش ترکیبی از مش و توری فایبرگلاس، پلاستر سیمانی و گچی، نبشی و ناودانی منقطع و چسب اپوکسی می باشد.

خدمات شرکت وال مش در یک نگاه

شرکت وال مش به عنوان یکی از شرکت‌های متخصص و پیشگام در حوزه طراحی، فروش و اجرا سیستم وال مش است. با توجه به درخواست بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران ساختمانی، شرکت وال مش میتواند نیازهای جامعه ساخت و ساز را با استفاده از خدمات تخصصی خود برطرف کند؛ چرا که تمامی خدمات از جمله طراحی، فروش و اجرای سیستم وال مش توسط این شرکت ارائه شده تا پیمانکاران و مهندسین ساختمانی بتوانند با کمترین دغدغه، از سیستم نوین مهار لرزه ای دیوارها کمک بگیرند. در بخش بعدی در مورد خدمات شرکت وال مش به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

مهم ترین خدمات شرکت وال مش چیست؟

خدمات شرکت وال مش با توجه به ضوابط و آیین نامه های موجود و نیاز صنعت ساخت و ساز جهت اجرای روش های نوین مهار لرزه ای دیوارها ارائه می گردد. مهم ترین خدمات شرکت وال مش در ایران که تمامی کارفرمایان و پیمانکاران می‌توانند از این خدمات استفاده کنند، شامل موارد زیر هستند.

وال مش

1.طراحی سیستم وال مش

وال مش به دلیل داشتن مزایای متعدد جهت اجرا در ساختمان ها، توانسته جایگزینی عالی برای وال پست فلزی ساختمان ها محسوب شود. اولین قدم برای اجرای وال مش در ساختمان‌ها، طراحی سیستم وال مش است. بسته به شرایط ساختمان، تعداد طبقات و بارهای وارده به آن، طراحی سیستم وال مش انجام می گیرد.

2.فروش محصولات سیستم وال مش

فروش محصولات سیستم وال مش از جمله خدمات دیگری است که از سوی شرکت وال مش ارائه میشود. محصولات وال مش باید مطابق با ضوابط و استانداردهای موجود خریداری و اجرا گردد.

3.اجرای سیستم وال مش

اکیپ اجرایی باید مطابق با نقشه ترسیم شده از سوی مهندسین طراح در شرکت وال مش، مراحل اجرای این سیستم را انجام دهند. شرکت وال مش با توجه به اکیپ اجرایی متخصص در زمینه نصب و اجرای وال مش، بهترین خدمات را در این زمینه ارائه میکند.

4.مقاوم سازی ساختمان به روش FRCM

همانطور که اشاره شده سیستم وال مش بر مبنای روش مقاوم سازی کامپوزیت FRCM می‌باشد. مقاوم سازی به روش کامپوزیت FRCM از جمله روش‌های نوین مقاوم سازی ساختمان می باشد. در این روش می‌توان با ترکیب مش و توری فایبرگلاس و پلاستر سیمانی ظرفیت باربری انواع ساختمان های به ویژه ساختمان‌های بدون وال پست و ساختمان های بنایی و تاریخی و بتنی را افزایش داد.

طراحی سیستم وال مش مطابق ضوابط آیین نامه

طراحی سیستم وال مش به یکی از روش های نوین برای مهار لرزه ای دیوارها تبدیل شده است. با توجه به نیاز مهندسین به استفاده از خدمات مربوط به طراحی وال مش، شرکت ها موظف هستند که با توجه به آیین نامه‌های موجود و ضوابط در نظر گرفته شده، کار طراحی سیستم وال مش را انجام دهند.

یکی از خدمات شرکت وال مش، طراحی سیستم وال مش بر مبنای ضوابط آیین نامه است. مبانی تئوری روش وال مش بر اساس روش FRCM بوده که در آیین نامه های مختلفی از جمله استاندارد 2800 و ACI 549 وجود دارد. با توجه به اینکه عملا طراحی سیستم وال مش نیازمند تخصص و تجربه زیادی است، نمی توان بدون توجه به آیین نامه ها و ضوابط ، شاهد بهبود عملکرد دیوارهای غیر سازه ای در برابر بار باد و زلزله بود. از این رو کار طراحی وال مش بسیار حائز اهمیت است. 

خدمات شرکت وال مش: فروش محصولات وال مش

محصولات وال مش مانند طراحی این سیستم باید مطابق با آیین نامه های موجود ارائه شوند. متاسفانه یکی از دلایلی که باعث می شود ساختمان ها با ایمنی حداکثری با روش وال مش اجرا نشوند، این است که پیمانکاران محصولات وال مش را با کیفیت نامناسب تهیه و مورد استفاده قرار می دهند. همین موضوع باعث می شود تا ایمنی ساختمان ها در برابر زلزله افزایش پیدا نکند. نوع توری فایبرگلاس، گرماژ این توری ها و همچنین پلاستر سیمانی و گچی استفاده شده در سیستم وال مش باید مورد تایید آیین نامه های موجود باشند.

یکی دیگر از خدمات شرکت وال مش فروش محصولات مورد نیاز جهت اجرای وال مش در ساختمان می باشد. محصولات وال مش عبارتند از:

  1. مش فایبرگلاس AR
  2. توری فایبرگلاس E-Glass
  3. پلاستر سیمانی
  4. پلاستر گچی
  5. نبشی منقطع
  6. ناودانی منقطع
  7. چسب اپوکسی

اجرای صفر تا صد وال مش در ساختمان

روش وال مش در کشور ایران، یک روش جدید است که شرکت های بسیار کمی قادر به اجرای این روش در دیوارهای ساختمانی می باشند. به طور کلی، اجرای سیستم وال مش نیاز به تسلط بر ضوابط و نکات اجرایی آیین نامه دارد و اگر به هر دلیلی نتوان بر این نکات تسلط داشت، کار اجرا وال مش به درستی انجام نمی شود و این موضوع خطرات زیادی را در ساختمان ها به وجود خواهد آورد.

یکی دیگر از خدمات شرکت وال مش، اجرای سیستم وال مش در ساختمان ها می باشد. با توجه به نوپا بودن روش وال مش در ایران، بسیار مهم است که شرکت ها خدمات خود را مطابق با آیین نامه های موجود و دانش تخصصی خود انجام دهند. این شرکت با داشتن تجربه در زمینه اجرای وال مش در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، خدمات خود را در این زمینه به مشتریان ارائه می کند تا بتوانید با خیالی آسوده از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

شرکت وال مش چه خدماتی را ارائه دهد؟

مقاوم سازی ساختمان به روش کامپوزیت FRCM

روش وال مش، روشی نوین و برگرفته از روش مقاوم سازی کامپوزیت FRCM می باشد. در این روش از توری فایبرگلاس و پلاستر سیمانی استفاده می شود تا بتوان ایمنی دیوارها را در برابر زلزله و بار باد افزایش داد. مقاوم سازی ساختمان به روش کامپوزیت FRCM نیاز به تخصص و تجربه بسیار زیادی دارد و باید مطابق با آیین نامه های موجود انجام شود. در غیر این صورت نمی توان شاهد عملکرد صحیح این روش مقاوم سازی در ساختمان ها بود.

بنابراین به طور کلی روش کامپوزیت FRCM یکی از روش های مقاوم سازی در ساختمان ها و سازه است. این روش که با ترکیب مش و توری فایبرگلاس و پلاستر سیمانی انجام می شود، می تواند مانند یک ماده کامپوزیتی به خوبی ایمنی ساختمان ها را افزایش دهد. همین موضوع باعث شده تا یکی از خدمات مهم شرکت وال مش در ایران، ارائه خدمات مقاوم سازی ساختمان به روش کامپوزیت FRCM باشد. تیم شرکت وال مش با توجه به آیین نامه های موجود به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند تا کار مقاوم سازی ساختمان ها با این روش بسیار ایمن انجام شود.

کلام پایانی

اهمیت اجرای وال پست ساختمان ها در سال های اخیر آنقدر افزایش پیدا کرده است که عملا ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری که بدون وال پست ساخته شده اند، پایان کار را دریافت نمی کنند. روش وال مش به عنوان یکی از روش های نوین و مقرون به صرفه برای مهار دیوار ساختمان ها است که می تواند بیشتر از وال پست های سنتی مهار لرزه ای دیوارها را به صورت اصولی انجام دهد.

شرکت وال مش در حال حاضر بعنوان یکی از پیشگامان در زمینه ارائه خدمات وال مش است. این شرکت تمامی خدمات مربوط به وال مش از جمله طراحی تا اجرا را به پیمانکارن و مهنسین صنعت ساخت و ساز ارائه می کند. در صورت نیاز به دریافت خدمات از شرکت وال مش، می توانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید تا خدمات تخصصی و مشاوره ای خود را به شما ارائه کنند.

راه های ارتباطی شرکت وال مش:

وبسایت شرکت وال مش: www.wallmesh.com

شماره تماس شرکت وال مش: 86124543-021

 

کدخبر: 972529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟