خرید قاب گوشی باکیفیت با تخفیفات استثنایی

 

انتخاب بهترین قاب گوشی باتوجه به سلیقه هر فرد می تواند از مواد مختلفی ساخته شود اما به طور کلی بهترین قاب گوشی به عنوان محافظ عمل می کند و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند، بنابراین انتخاب بهترین قاب برای گوشی سامسونگ، آیفون و شیائومی بسیار مهم است و باید زمان زیادی را برای آن صرف کنید.

اهمیت استفاده از قاب گوشی برای تلفن همراه

نسل فعلی گوشی های موبایل از مدل های گران قیمت و بسیار ظریف هستند و احتمال ضربه مکانیکی و آسیب به صفحه نمایش و بدنه آن ها وجود دارد. چنین ضربه ای می تواند باعث آسیب جدی شود، به خصوص اگر قابل تعمیر نباشد. مهمتر از آن، استفاده روزانه می تواند آثاری مانند خطوط روی گوشی بر جای بگذارد و زیبایی گوشی را از بین ببرد. برای جلوگیری از این وضعیت ناخوشایند، کاربران ترجیح می دهند از بهترین قاب گوشی برای تلفن همراه خود به عنوان لوازم جانبی ضروری گوشی استفاده کنند.

استفاده از چنین ابزارهایی نه تنها از گوشی محافظت می کند بلکه زیبایی خاصی به گوشی می بخشد. برای آشنایی با انواع قاب آیفون و قاب سامسونگ و شیائومی با ما همراه باشید. اول از همه باید توجه داشته باشید که فرقی نمی کند چه رنگ یا مدل قابی بگیرید، باید فقط یک قاب مناسب برای گوشی خود تهیه کنید. زیرا دوربین، اسپیکر، پورت ها و دکمه های گوشی تعبیه شده در سایر فریم ها با گوشی شما متفاوت است.

 حتما توجه کنید اگر فروشنده قاب گوشی به شما گفت که مدل های دیگری از قاب به گوشی شما می آید، ابتدا مطمئن شوید که این قاب هیچ پورت، دوربین، اسپیکر و ... را مسدود نکند و سپس اقدام به خرید کنید. قاب ها یا محافظ های گوشی مدل ها و رنگ های مختلفی دارند، از قاب های ژله ای ساده گرفته تا قاب گوشی دخترانه. در این مقاله به بررسی انواع قاب های سیلیکونی و انواع مدل های دیگر می پردازیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

قاب گوشی برای تلفن همراه

  • قاب سیلیکونی

    سیلیکون پلاستیکی است که در برابر حرارت و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است. قاب های سیلیکونی در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و اگر تمام بدنه گوشی را بپوشانند می توانند به خوبی از گوشی شما محافظت کنند اما مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارند و در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارند. اکثر قاب های سیلیکونی در دست احساس خوبی دارند زیرا کوچک و بسیار سبک هستند، بنابراین وزن گوشی را احساس نخواهید کرد. در عین حال این قاب ها در رنگ های مختلف موجود هستند و کاربران می توانند قاب های سیلیکونی مورد علاقه خود را در میان رنگ های مختلف پیدا کنند.

  • قاب ژله ای

    قاب های گوشی ژله ای یا شفاف رایج ترین و ارزان ترین قاب های موجود در بازار هستند که به دلیل مواد پلاستیکی از محافظت خوبی در برابر خط و خش برخوردار هستند. قاب ژله ای هیچ وزنی به وزن گوشی اضافه نمی کند و ظاهر گوشی شما را تغییر نمی دهد. اما از فریم های ژله ای انتظار زیادی نداشته باشید زیرا این قاب ها با طراحی سبک وزن و مواد پلاستیکی خود مانع از ضربه خوردن گوشی نمی شوند.

  • قاب گوشی محافظ لنز دار

    گوشی های جدید بسیار متفاوت از گوشی های نسل قبل هستند. اندازه دوربین در گوشی های جدید به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد آنها نیز افزایش یافته است! به همین دلیل است که ما به نگهدارنده لنز دوربین نیاز داریم. قاب شیائومی، قاب آیفون و قاب محافظ لنز سامسونگ به طور کلی طراحی ساده و همچنین طرح های فانتزی دارند.

  • قاب فانتزی

    همانطور که از نام این قاب ها پیداست، قاب های فانتزی رنگ های شاد یا طرح های منحصر به فرد و انتزاعی دارند. به همین دلیل استفاده از قاب های گوشی فانتزی می تواند از نظر طرح و رنگ بسیار متفاوت باشد. از طرح ها و کارتون های کودکانه گرفته تا طرح های ایموجی و طرح های لباس، طراحی پشتی یکی از محبوب ترین قاب های گوشی دخترانه است. با توجه به انتخاب زیاد قاب های گوشی فانتزی، می توانید برای هر سلیقه ای یکی را پیدا کنید.

  •  قاب پلاستیکی

    یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین قاب ها در بین کاربران قاب های پلاستیکی گوشی می باشد. پلاستیک یکی از مواد اصلی مورد استفاده در ساخت قاب است و به دلیل مقرون به صرفه بودن و دوام آن کاربردی ترین قاب گوشی است. قاب پلاستیکی گوشی به دلیل انعطاف پذیری بالا و شکل پذیری مناسب بسیار محبوب است. اگر قصد خرید قاب گوشی شیائومی یا هر نوع قاب پلاستیکی گوشی را دارید، می توانید آن را در رنگ ها و طرح های مختلف خریداری کنید.

  • قاب بامپر
    قاب بامپر نوعی قاب گوشی است که اطراف گوشی شما را می پوشاند. نام دیگر بامپر محافظ دور گوشی است که فقط در کناره های گوشی نصب می شود و از آن قسمت محافظت می کند و ظاهر گوشی شما را کاملا حفظ می کند. قاب بامپرعمدتا از کامپوزیت کربن ساخته شده است که به خوبی گوشی را می پوشاند و به بدنه گوشی می چسبد. می دانید که لبه های گوشی شما بیش از هر جای دیگری آسیب پذیر است. البته حساس ترین قسمت گوشی ال سی دی آن است که می توانید برای آن از محافظ شیشه ای استفاده کنید.
    سامیت کیس یک فروشگاه اینترنتی است که توانسته انواع قاب گوشی مناسب برای مدل های مختلف گوشی را عرضه کند. سامیت کیس این بار قصد دارد قاب های باکیفیت را با تخفیف های ویژه و باورنکردنی بفروشد فقط کافی است وارد فروشگاه شوید تا از قیمت ها شگفت زده شوید.
    در این فروشگاه اینترنتی بزرگ چندین مدل قاب با طیف رنگی و مدل های مختلف ارائه شده است که علاوه بر این موارد می توانید قاب ایرپاد و انواع لوازم جانبی گوشی که در هیچ فروشگاهی یافت نمی شود را با قیمت های ویژه خریداری کنید و تخفیف های باور نکردنی فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس باعث شده تا افرادی که قصد خرید کیف با کیفیت را دارند از این فرصت استفاده کنند.

 

کدخبر: 971081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟