دوره باریستا حرفه ای ویژه استخدام در کافه

 

 شاید در گذشته باریستا‌ها یا همان کافه‌ چی‌ها اصول و قواعد این کار را از بزرگان این حرفه یاد می‌گرفتند و کسانی که دسترسی به افراد متخصص نداشتند، از یاد گرفتن این حرفه بی‌نصیب می‌ماندند. اما امروزه به لطف مراکز معتبر آموزشی همانند کافی پارس که قصد که دوره باریستا حرفه‌ ای را برگزار میکنند این مشکل رفع شده و امکان آموزش برای همه افراد وجود دارد.

چرا باریستایی امروزه مهم شده‌ است؟

جالب است بدانید که قهوه بعد از نفت بزرگ‌ترین منبع سرمایه گذاری جهانی است. این دانه‌های قهوه‌ای فواید زیادی برای بهبود عملکرد قلب، جلوگیری از سرطان، پیشگیری از دیابت، رهایی از استرس زندگی در شهرهای شلوغ و عملکرد بهتر غدد درون ریز بدن می‌شوند. آگاهی افراد از فواید بی‌شمار قهوه باعث شده که کافه‌ها محل‌های پرطرفداری برای رفع آشفتگی زندگی شهری محسوب شوند. باریستایی هنری است که در فروش و رونق یک کافه نقش بسیار زیادی دارد. یک باریستا اگر حرفه‌ای و اصولی باشد، کافه او به مکانی معتبر برای صرف قهوه تبدیل می‌کند.

باریستایی

دوره باریستا حرفه‌ای کافی پارس با مزایای عالی چگونه است؟

خوشبختانه امروزه به دلیل نیاز جامعه، دوره‌ باریستایی حرفه‌ای در بسیاری از شهرها برگزار می‌شود اما کدام دوره آموزشی است که مزایای بسیار زیادی داشته باشد و همچنین در حرفه ای ترین و معتبرترین آموزشگاه تدریس شود‌‌. قصد داریم در ادامه راجب مزایای آکادمی کافی پارس صحبت کنیم.

کلاس های نیمه خصوصی

- کلاس‌های هر روز هفته برای مدت حدود یک هفته برگزار می‌شوند. کلاس‌های پنجشنبه و جمعه حدود دو هفته طول می‌کشد.

در آکادمی کافی پارس، هنرجویان می‌توانند زمان و روز شروع کلاس‌های باریستا را بر اساس مشغله شخصی انتخاب کنند. از ساعت 9 صبح تا 9 شب، هر روز از شنبه تا جمعه در کلاس‌ها حضور داشته و به یادگیری بپردازند. هزینه ثبت‌نام فقط برای یک کلاس عمومی محاسبه می‌شود، اما کلاس‌های دوره آموزش باریستا به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی برگزار شده و حضور 1 تا 3 نفر هنرجو در هر کلاس تضمین می‌شود.

- این دوره شامل کلاس‌های ویژه فشرده به مدت 2 روز نیز می‌شود.

- برای ثبت نام در این دوره، نیازی به داشتن پیش‌نیاز خاصی نیست.

معرفی به بازار کار

آکادمی کافی پارس به عنوان یک مدرسه باریستایی با توجه به چالش‌های بازار کار در صنعت قهوه، راهکارهای خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد. پس از تمام شدن دوره آموزش باریستایی در این آکادمی، هنرجویان باریستایی به کافه‌ها و رستوران‌های معتبر معرفی شده و در صورت گزینش، به عنوان باریستا حرفه‌ای استخدام می‌شوند. این امکان به هنرجویان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های یادگرفته شده را به بهره وری بیشتری در محیط واقعی تبدیل کنند.

مدرک بین المللی

مهاجرت با مدرک بین المللی

مهاجرت با مدرک باریستایی می‌تواند یک امکان مثبت برای افراد باشد که تمایل به کار در صنعت قهوه در کشورهای دیگر دارند. افرادی که قصد مهاجرت کاری دارند بایستی یک مدرک باریستایی در این زمینه دریافت نمایند. دریافت مدرک باریستایی کافی پارس تنها با گذراندن دوره‌های باریستایی و بارتندری امکان‌پذیر است.

اگر شما مدرک بین‌المللی داشته باشید، با ثبت‌نام در سامانه‌های یافتن کار در کشورهای خارج می‌توانید جاب‌آفر دریافت کرده و به راحتی مهاجرت کنید. این مدرک به شما کمک می‌کند تا کشورهای خارجی تحت‌تاثیر قرار گرفته و پیشنهاد کاری خود را برای شما ارسال نمایند. این پیشنهاد کاری، مهاجرت شما را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. کشورهای بسیاری مثل کانادا، اروپا، استرالیا و آلمان دارای سازمان‌های اعتبارسنجی مدارک هستند تا نیروهای کاری حرفه‌ای و ماهر را جذب نمایند.

راه اندازی کافه و دریافت پروانه کسب

آیا به دنبال راهی هستید تا یک کافی شاپ موفق با پروانه کسب معتبر راه‌اندازی کنید؟ کلید این مورد در دستان مدرک باریستای کافی پارس است و با این مدرک می توانید در عالی ترین راه قدم بگذارید و به جمع کافه داران بپیوندید.

با مدرک باریستایی و بین المللی کافی پارس می توانید به راحتی پروانه کسب و مجور های لازم را برای راه اندازی کافی شاپ دریافت کنید و در بهترین حالت موجود در مسیر موفقیت بین کافه داران قدم بردارید.

دریافت وام برای راه اندازی کافه

تمامی بانک‌های کشور برای وام‌دهی به عنوان پشتیبانی از کارآفرینی و خود اشتغالی، مبالغ وامی به ارزش 100 تا 200 میلیون تومان با شرایط متنوع اعلام می‌کنند و علاوه بر مدارک معتبری که بانک از شما درخواست می کند یک گواهی و مدرک معتبر نیز مبنی بر اینکه شما توانایی راه اندازی و مدیریت کافی شاپ دارید از شما درخواست می شود، شما می توانید به راحتی مدرک باریستایی کافی پارس را ارائه دهید که موجب سهولت در امر دریافت وام می شود و به راحتی می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

- آموزش‌ها توسط مربیان ماهر و مجرب در حوزه باریستایی ارائه می‌شود.

- این دوره برای افرادی مناسب است که علاقه دارند هنر باریستا و تهیه نوشیدنی‌های قهوه‌ای را یاد بگیرند.

- پس از اتمام دوره باریستا، شرکت‌کنندگان توانایی تهیه قهوه‌های خاص و اجرای تکنیک‌های باریستا را خواهند داشت.

تخفیف ویژه (مدت محدود):

- قیمت دوره:

    - 9,900,000 تومان به جای 5,900,000 تومان.

پیشنهاد ما این است از این فرصت منحصر به فرد برای یادگیری هنر باریستایی و بهبود مهارت‌های قهوه‌سازی خود استفاده کنید. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سرفصل‌های آموزشی دوره باریستایی

  • نحوه عملکرد دستگاه اسپرسوساز برای تهیه اسپرسو استاندارد
  • مشخص کردن میزان لازم قهوه برای هر فنجان اسپرسو(دوزینگ)
  • تمپ کردن قهوه با تمپر
  • تهیه عصاره استاندارد از اسپرسو
  • گرفتن فوم از شیر برای لاته و کاپوچینو
  • آموزش تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم مانند اسپرسو، لاته، موکا، کاپوچینو
  • آموزش تهیه انواع دمنوش‌های گیاهی مانند چای ماسالا، سبز، زعفران و…

میزان درآمد باریستایی

مطمئنا برای شروع یک کسب و کار توجه به درآمد حاصل از آن از اولین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به سلیقه افراد باید بگوییم که اکنون نوشیدن قهوه‌هایی برپایه اسپرسو، یکی از محبوب‌‌ترین نوشیدنی‌های گرم محسوب می‌شود. پس مطمئنا اگر در کار خود مهارت و خلاقیت داشته باشید، می‌‌توانید افراد بسیاری را به سمت کافه خود جذب کنید. استفاده از دوره‌های باریستا حرفه‌ای  کمک بسیار زیادی در علم و آگاهی شما در مورد این حرفه می‌ کند. مضاف براینکه شما با مدرک باریستایی اعتبار کافه خود را چند برابر می‌کنید. پس دوره‌های باریستایی نقش مهمی در میزان درآمد باریستایی دارند.

میزان درآمد باریستایی

سخن پایانی

مطمئنا برای همه ما پیش آمده است که وقتی به برخی از مراکز مانند رستوران، آرایشگاه، خیاطی یا هر جای دیگری می‌رویم، به مدرک و آگاهی مدیر آنجا توجه می‌کنیم. باریستایی نیز هنر مدیریت کافه است و مطمئنا کسانی که در دوره باریستایی حرفه‌ای کافی پارس شرکت کرده‌اند، تمرکز، علم و اعتماد به نفس بیشتری در کار خود دارند. کیفیت نوشیدنی‌هایی که در آن‌ها افراد آموزش دیده کار می‌کنند نیز مطمئنا بیشتر است و این موضوع به رونق داشتن کافه آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

 

کدخبر: 954512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟