تست آیین نامه پایه ۳ با جواب

 

با خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی سایت (parsablog.com) نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های اصلی برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ قرمز و به رنگ مشکی مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید.

برای مشاهده محصول و دریافت آن به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی از سایت پارسا بلاگ

بهترین راه برای قبولی در آزمون آیین‌نامه اصلی، مطالعه تست ویژه آزمون آیین‌نامه اصلی است. اگر در این آزمون آیین‌نامه رانندگی شرکت کنید و سپس در پایان آزمون نتایج را مقایسه کنید می‌توانید به راحتی میزان اطلاعات خود را بسنجید.

همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است. همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است. این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست.

آیین نامه رانندگی پایه سوم

به طور مثال، ممکن است در سوالات مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و یا مقررات راهنمایی و رانندگی و یا فنی دچار مشکل باشید. در این صورت به راحتی با آزمون‌های ما آن را برطرف کنید.

یکی دیگر از راه‌های موفقیت در آزمون آیین‌نامه اصلی، مطالعه کتاب آیین‌نامه رانندگی است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از کتاب آزمون آیین‌نامه یا دانلود نمونه سوالات آیین‌نامه اصلی حتماً مربوط به سال جدید باشند.

تست آیین‌نامه اصلی شامل سوالات فنی و تابلوها هم هست که حدود ۷ سوال از کل سوالات آزمون آیین‌نامه مربوط به بخش فنی می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم حداقل سه روز قبل از آزمون، سوالات مهم را مطالعه کنید.

در شب قبل از روز آزمون آیین‌نامه اصلی سعی کنید استراحت و خواب کافی داشته باشید و استرس را از خودتون دور کنید تا در اولین بار بتوانید در این آزمون قبول شوید.

تست آیین نامه پایه ۳

برای قبولی آسان در امتحان آیین‌نامه پایه سوم باید کتاب امتحان آیین‌نامه جدید را با دقت بخوانید. سایت پارسا بلاگ در این پکیج بهترین تست‌های آیین‌نامه را برای گواهینامه پایه سوم را برای شما آماده کرده‌ است.

در این فایل نمونه تست‌های آیین‌نامه رانندگی با جواب به صورت pdf برای شما آماده شده که مطابق با آزمون و امتحان آیین‌نامه رانندگی جدید می‌باشد.

نمونه سوالات

 

کدخبر: 949542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟