ترند افزایشی استفاده از جکوزی پیش ساخته بین مردم

 

در سطح دنیا و کشور عزیزمان ایران تقاضا برای خرید جکوزی خانگی پیش ساخته آنتی باکتریال بسیار افزایش یافته و ترند شده است. همراه ما باشید تا دلیل آن را بررسی کنیم.

دلیل ترند افزایشی استفاده از جکوزی پیش ساخته چیست؟

جکوزی پیش ساخته را خیلی راحت می توان در محل مورد نظر نصب کرد و در هنگام جابجایی و تغییر محل می توان آن را جابجا کرد و به محل جدید انتقال داد. اما در مورد جکوزی بتنی و سازه ای این کار امکان پذیر نیست و این جکوزی ها را نمی توان در هر مکانی تعبیه و جابجا کرد. همچنین مشکلات حفاری زمین، لوله کشی مجزا برای این نوع جکوزی، دردسرهای متصل کردن آن به سیستم آب شهری و هزینه های بالایی که ایجاد می کند باعث شده تا مردم کمتر سراغ این نوع جکوزی بروند. همچنین این نوع جکوزی فقط داخل زمین تعبیه می شود و نمی توان آن را به محل دیگری انتقال داد. به همین دلیل مهندسین، جکوزی پیش ساخته طراحی کرده اند که هزینه ساخت پایین، قابلیت حمل و جابجایی آسان و نصب راحت و به صرفه تری دارد.

ویژگی های فوق العاده جکوزی پیش ساخته

  • جکوزی پیش ساخته قیمت ارزان و به صرفه ای دارد.

  • در سریعترین زمان امکان راه اندازی دارد.

  • جکوزی پیش ساخته به راحتی قابلیت نصب در آپارتمان و فضای باز دارد.

  • جکوزی پیش ساخته آنتی باکتریال ماندگاری و استحکام بسیار بالایی دارد.

  • جکوزی پیش ساخته را می توان در انواع مختلف تولید کرد. امکانات متنوعی اعم از تعداد جت ها، نور پردازی، موتور، بلوئر و غیره را می توان در آن اضافه کرد.

  • در جکوزی پیش ساخته می توان آپشن های دلخواه را اضافه یا حذف کرد.

  • ابعاد جکوزی پیش ساخته را می توان نسبت به فضای موجود انتخاب کرد.

  • کلید محافظ جان و کلی امکانات ایمنی دیگر در جکوزی پیش ساخته تعبیه می شود.

  • نظافت بسیار آسان و راحتی دارد.

  • جکوزی پیش ساخته مقاوم در برابر ضربه است و ضد قارچ و جلبک است.

جکوزی خانگی

قیمت ارزان جکوزی پیش ساخته نسبت به جکوزی بنایی

در جکوزی پیش ساخته عواملی مانند برند جکوزی، قدرت موتور، ابعاد جکوزی، جنس جکوزی، آپشن های درخواستی مشتری و تجهیزات دیگر قیمت را تعیین می کند. هرچه ظرفیت بیشتر و اندازه جکوزی بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر آپشن های جکوزی پیش ساخته بیشتر باشد به طبع آن قیمت افزایش می یابد. هر چه بدنه جکوزی زیباتر باشد و کیفیت تولید بالاتر باشد جکوزی پیش ساخته گران تر خواهد بود. اما در کل می توان گفت این نوع جکوزی با تمام آپشن ها باز هم قیمت پایین تری نسبت به جکوزی بتنی و بنایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

نصب سریع جکوزی پیش ساخته در آپارتمان و فضای باز

جکوزی پیش ساخته نوع آپارتمانی و فضای باز دارد. این نوع جکوزی به طور کامل در کارخانه تولید می شود و بعد از سفارش مشتری، جکوزی به محل نصب فرستاده می شود. بعد از نصب جکوزی توسط نصاب و تست کردن آن، جکوزی پیش ساخته شما آماده استفاده خواهد بود. یکی از دلایل ترند و روند رو به رشد استفاده از جکوزی پیش ساخته امکان تهیه و نصب سریع این محصول است. در کمترین زمان و بدون تخریب منزل میتوانید صاحب جکوزی شوید و از مزایای درمانی آن استفاده کنید. مدل دیگر از جکوزی پیش ساخته، جکوزی فضای باز است. این نوع جکوزی را می توان در فضای باز، باغ، ویلا، تراس، بالکن و ... نصب کرد و تنها با لوله کشی آب و اتصال برق راه اندازی کرد.

چطور جکوزی پیش ساخته ایده آل بخریم؟!

  • جکوزی پیش ساخته را از تولید کننده معتبر و با سابقه خریداری کنید. آیرال از جمله برندهای موفق ایرانی است که وان جکوزی های باکیفیت و عالی تولید می کند.

  • هنگام خرید به کیفیت مواد به کار رفته و اجزای آن دقت کنید.

  • به قدرت پرتاب آب موتور و دیگر مشخصات دقت کنید.

  • چک کنید که کلید محافظ جان داشته باشد و به درستی کار کند.

  • جنس وان جکوزی بهتر است آنتی باکتریال باشد زیرا مقاوم به رطوبت است و ماندگاریش بالاتر است.

  • ابعاد جکوزی را متناسب با فضای حمام خود انتخاب کنید.

  • اگر برای فضای باز جکوزی خریداری می کنید حتما مقاوم به شرایط آب و هوایی باشد و کاور پوششی داشته باشد.

  • جکوزی پیش ساخته را بسته به نفراتی که می خواهید استفاده کنید خریداری کنید برای مثال تک نفره، دونفره یا چند نفره بودن را در نظر بگیرید.

جکوزی پیش ساخته فایبرگلاس یا آنتی باکتریال!؟کدام بهتر است؟

جکوزی پیش ساخته همان جکوزی آماده است که غالبا از جنس فایبرگلاس یا ABS آنتی باکتریال ساخته می شود. دلیل استفاده از فایبرگلاس یا آنتی باکتریال این است که ماده بسیار محکم و بادوام هستند و به دلیل پایین بودن قیمت آنها نسبت به سایر مواد بسیار مناسب و به صرفه برای ساخت جکوزی هستند.البته جکوزی آنتی باکتریال کیفیت بالاتری نسبت به فایبرگلاس دارد و طبیعتا قیمت بالاتری هم خواهد داشت. در صنعت جکوزی استفاده از ABS آنتی باکتریال جزء محبوب ترین مواد برای ساخت بدنه جکوزی است. جکوزی پیش ساخته یک وان آب گرم است که می تواند آب را با فشار بالا از جت های تعبیه شده پرتاب کند و بدن را ماساژ دهد. این جکوزی می تواند خاصیت آب درمانی داشته باشد. پیشنهاد می شود جکوزی آنتی باکتریال بخرید چرا که جنس بسیار مستحکم، ماندگاری بسیار بالا دارد و شما می توانید سالیان زیادی از آن استفاده کنید.

نگهداری آسان جکوزی پیش ساخته دلیل ترند آن

نگه داری جکوزی پیش ساخته بسیار آسان است و نیاز به انجام کار خاصی نیست. یک سری نکات هست که اگر رعایت شود به افزایش طول عمر جکوزی و بهداشت استفاده از آن کمک می کند.نکاتی که برای نگهداری از جکوزی باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  1. بعد از راه اندازی جکوزی و پس از هر بار استفاده، حتما آن را تمیز کنید تا از ایجاد جرم و تجمع باکتری ها جلوگیری شود. برای این منظور ضدعفونی کننده های مجاز وجود دارد که می توانید تهیه کنید.

  2. برای داشتن یک جکوزی با کارکرد درست و ایمن، هر از گاهی به سرویس آن اقدام کنید تا بتوانید سال های متمادی از جکوزی استفاده کنید.

  3. هرچند وقت یک بار فیلترها، قسمت تخلیه و اجزای جکوزی را چک کنید که مشکلی نداشته باشند.

  4. کاور مخصوص برای جکوزی پیش ساخته فضای باز را حتما بعد از هر بار استفاده بکشید تا دستگاه از خرابی در امان باشد.

نصب سریع جکوزی پیش ساخته

نصب جکوزی توسط نصابان شرکتی که از آن خرید کرده اید صورت گیرد. برای مثال در صورت خرید از شرکت آیرال تکنسین های نصب با هماهنگی شما به محل اعزام میشوند. شما قبل از حضور نصاب تنها لوله کشی ها و پریز برق را آماده کنید. نصاب جکوزی را در محل مورد نظر قرار داده و برق آن را وصل می کند و لوله کشی آن را به لوله کشی شهری وصل میکند. در پایان جکوزی تست میشود تا عملکرد آن بررسی شود. کلید محافظ جان، عملکرد جت ها، تخلیه آب و سایر اجزا تست می شوند و در صورت درخواست مشتری آموزش استفاده نیز داده می شود.

جکوزی پیش ساخته

برند معتبر جکوزی پیش ساخته در ایران

جکوزی پیش ساخته یکی از بهترین انتخاب ها برای نصب در آپارتمان و فضای باز است که دلیل ترند شدن و افزایش استفاده آن را بررسی کردیم. شما می توانید با توجه به فضای داخل حمام در آپارتمان خود، جکوزی را با ابعاد و مدل دلخواه سفارش دهید. شما می توانید جکوزی پیش ساخته با کیفیت را از شرکت معتبر و با سابقه آیرال Ayralone.com که در زمینه تولید جکوزی فعالیت دارد خریداری کنید. شرکت آیرال پیشرو در زمینه تولید و پخش جکوزی های پیش ساخته است.اگر وان جکوزی ندارید همین الان اقدام کنید و از مزایای فوق العاده آن بر جسم و روح خود بهره ببرید.

 

کدخبر: 949540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟