معرفی شیرینی خانواده کرمان + آدرس و شماره تماس

 

در این مطلب قصد داریم نگاهی به معرفی شیرینی خانواده کرمان بیندازیم. شما نیز اگر علاقه‌مند هستید که درباره این شیرینی فروشی معروف شهر کرمان اطلاعات مناسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. این شیرینی فروشی امکان سفارش آنلاین شیرینی های کرمان را نیز دارا بوده و می‌توانید بعد از آشنا شدن با آن، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

اطلاعاتی درباره شیرینی خانواده کرمان

شیرینی فروشی خانواده کرمان، در بلوار شهید چمران واقع شده و یکی از قنادی‌های مطرح و معروف این شهر است. در این شیرینی فروشی از بهترین مواد اولیه برای پخت شیرینی استفاده شده و تیم شیرینی پزی آن، خلاقیت عالی در طراحی ظاهر شیرینی‌های مختلف دارند. به این ترتیب زمانی که به یخچال‌های ویترینی شیرینی خانواده کرمان نگاه کنید، انواع و اقسام شیرینی‌های خوشمزه را خواهید دید که هر یک جذابیت بسیار زیادی داشته و وسوسه کننده و اشتهاآور به نظر می‌رسند.

آدرس شیرینی خانواده کرمان

شیرینی فروشی خانواده کرمان در بلوار شهید چمران، بین شهید چمران 7 و 9 قرار گرفته است. سه ایستگاه اتوبوس چمران 4، ایستگاه اتوبوس سه راه گنجعلی خان و ایستگاه اتوبوس چهارراه چمران به این قنادی معروف، نزدیک هستند.

آدرس شیرینی خانواده کرمان

شماره تماس شیرینی فروشی خانواده شهر کرمان

برای ارتباط با شیرینی فروشی و قنادی خانواده کرمان، از شماره تماس‌های زیر استفاده کنید:

  • شماره تماس ثابت: 03432250402

  • شماره تماس همراه: 09131408319

شما می‌توانید در تماس با این شماره تلفن‌ها، اطلاعات لازم در خصوص ساعات کار قنادی را به دست بیاورید. البته به طور معمول این شیرینی فروشی در تمامی ایام هفته باز است و تنها ممکن است که در روزهای خاص عزاداری، با تعطیلی آن یا محدود شدن ساعات کاری، مواجه باشید.

مکان‌های مهم نزدیک به شیرینی فروشی خانواده کرمان

این شیرینی فروشی تراز اول شهر کرمان، از لحاظ موقعیت جغرافیایی هم در وضعیت خوبی قرار داشته و به بسیاری از مراکز مهم شهر، نزدیک است. از جمله مکان‌های مهم نزدیک به شیرینی فروشی خانواده شهر کرمان، می‌توان به حمام موزه سیم و زر کرمان، حمام وکیل کرمان، هتل امین، اقامتگاه بومگردی خاتون، شرکت آریافراز، بازار زرگری کرمان، شیرینی سرا و سوغات کرمان بیجاری و ... اشاره کرد.

شیرینی فروشی خانواده کرمان

نقد و بررسی شیرینی خانواده کرمان

شیرینی فروشی خانواده کرمان، به لحاظ کیفیت شیرینی‌ها، یک قنادی تراز اول به حساب می‌آید و مواد اولیه‌ای که در تهیه انواع کیک و شیرینی، چه تر و چه خشک، به کار می‌برد، تازه و درجه یک هستند. این باعث می‌شود که میزان ماندگاری شیرینی‌های این قنادی معروف کرمان نیز قابل توجه و نسبتا طولانی باشند. این شیرینی فروشی سابقه درخشانی داشته و همیشه توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. به شکلی که معمولا از خیابان‌های دور به بلوار چمران نیز برای خرید شیرینی به سراغ این قنادی می‌آیند.

همینطور توریست‌هایی که در هر زمانی از سال و به هر دلیلی به کرمان سفر می‌کنند نیز معمولا شیرینی فروشی خانواده را برای خرید سوغات از کرمان، انتخاب می‌کنند. در این شیرینی فروشی به جز انواع شیرینی‌های تر و جذاب، شیرینی‌های سنتی و خشک کرمان نیز عرضه می‌شوند که برای خرید سوغاتی، گزینه‌هایی عالی به حساب می‌آیند.

قیمت انواع شیرینی در قنادی خانواده کرمان نیز مناسب ارزیابی می‌شوند. البته بسته به اینکه چه نوع شیرینی انتخاب کنید، قیمت هر کیلو آن متفاوت خواهد بود. به طور متوسط قیمت انواع شیرینی تر، نسبت به شیرینی خشک بالاتر است و در شیرینی فروشی خانواده نیز با همین قاعده قیمت گذاری روبه‌رو هستیم.

سفارش شیرینی از شیرینی فروشی های کرمان با اسنپ فود

در این مطلب نگاهی به معرفی شیرینی خانواده کرمان داشتیم و دیدیم که برای سفارش آنلاین شیرینی های کرمان ، چطور می‌توان از طریق اسنپ فود اقدام کرد. اگر قصد سفارش شیرینی از قنادی خانواده کرمان به صورت اینترنتی را داشته باشید، کافی است که به اسنپ فود مراجعه کنید. به این ترتیب می‌توانید سفارش شیرینی از شیرینی فروشی های کرمان را به راحتی انجام داده و مدت کوتاهی منتظر بمانید تا بسته شیرینی به محل آدرس شما ارسال شود.این یک امکان عالی برای مردم شهر کرمان و مسافران این شهر است که سفارش آنلاین شیرینی‌های مورد نظر خود را از بهترین شیرینی فروشی‌های کرمان به شکل آنلاین و اینترنتی انجام دهند.

شما چه اطلاعات دیگری در مورد شیرینی فروشی خانواده شهر کرمان دارید و اگر تا به حال از این قنادی خرید داشته‌اید، کیفیت و مزه شیرینی‌های آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

کدخبر: 945607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟