تخفیف دوره های دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران به مناسبت روز دانش آموز

رکنا، محمد نصیری _ مدیر دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران _ گفت:به مناسبت 13 آبان ماه (روز دانش آموز) و آینده سازان ایران عزیزمان، تخفیف ویژه ای برای دوره های دپارتمان کودک و نوجوان به میزان 20% تا سقف 600.000 هزارتومان ارائه می کنیم. امید است که در راه توسعه مهارت و توانمندی آینده سازان ایران گامی موثر و مثبت برداشته باشیم.

مدیر دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران اظهار کرد:

دانش آموزان عزیز می توانند در تاریخ های 13 و 14 آبان ماه از این تخفیف بهره مند شوند و پیشاپیش

رویداد روز دانش آموز برای شما آینده سازان این مرز و بوم که ایرانی آزاد و آباد را خواهید ساخت را تبریک عرض می نماییم.

در جامعه ی امروز که تکنولوژی با سرعتی شگرف رو به رشد است دیگر بحث سن و سال برای یادگیری مطرح نیست. چرا که امروزه تمام افراد با هر سنی درگیر استفاده از تکنولوژی های نو هستند و اگر همگام با مهارت های روز پیش نرویم در این دنیای مملو از تکنولوژی گم خواهیم شد.

فنی تهران

کودکان و نوجوانان سرمایه های آینده ی هر کشور هستند و اگر مهارت های مورد نیاز آینده را به موقع و صحیح آموزش ببینند، به سرعت خواهند توانست در آینده در جهت رشد و پیشرفت خود و کشورشان گام های بلندی بردارند.

دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران بعنوان مجری آموزش تخصصی به کودکان و نوجوانان پایه گذاری گردید تا چراغ پر فروغی را فرا روی آینده سازان کشور عزیزمان ایران روشن سازد تا پیمودن راه خوشبختی برایشان سهل تر شود.

دپارتمان کودک و نوجوان

دپارتمان کودک و نوجوان واحدی متمایز نسبت به کلیه بخش های مجتمع فنی تهران است و دلیل این تمایز ، مخاطبین آموزشی این واحد در رده سنی کودکان و نوجوانان می باشد.ازآن جا که فراگیری هر علمی درسنین کودکی به مراتب ماندگارتر وموثرترخواهد بود. کلیه علوم مرتبط با کودکان و نوجوانان نیز نیازمند آموزشی پایه ای در گروه سنی مذکور می باشد . و این امر تنها با برنامه ای مدون و هدف دار محقق می شود و امکان ادامه تحصیل در این راستا را به فرد خواهد داد، لذا این دپارتمان جامع ترین طرح های آموزشی استاندارد در سطح بین المللی را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد. در انتها دوره ها ، دانش پذیران کوشا موفق به اخذ مدرک معتبر و دو زبانه مجتمع فنی تهران می شوند.  در زیر گروه های اصلی و دروس دپارتمان کودک ونوجوان به اختصار خدمت شما عزیزان توضیح داده می شود.با توجه به دقت نظر اولیای محترم ، در صورت نیاز به تعیین سطح و مشاوره اختصاصی در زمینه کودک ونوجوان ،با شماره های ما  22085085 و 22085165  تماس بگیرید تا بتوانید بهترین و اصولی ترین راه رابرای فرزندان خود انتخاب کنید.

 

کدخبر: 942992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟