معرفی بهترین محصولات برند دلونگی و خرید از نمایندگی دلونگی تک

 

نگران نباشید چرا که ما مانند همیشه قصد داریم در این مطلب شما را در خرید لوازم خانگی راهنمایی کنیم پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

شرکت دلونگی، بله درست شنیده اید شرکت دلونگی سازنده ایتالیایی محصولات لوکس و با کیفیت می باشد که حرف اول را در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه می زند. این شرکت بزرگ و معتبر طرفداران زیادی در سرتاسر جهان به خصوص ایرانیان دارد. چرا که همه به کیفیت محصولات این برند اعتماد دارند و چشم بسته محصولات دلونگی را خریداری می کنند.

شرکت دلونگی

گروه دلونگی یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا بوده که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. این شرکت در سال 1902میلادی، تأسیس شد و در سال 1950میلادی، به ثبت رسید. دلونگی، در سال 2001 میلادی ، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان، را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

تمامی محصولات شرکت دلونگی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توانند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند و شما را مجذوب کارایی ها و زیبایی های خود کنند.

حالا فکر کنید که تمامی محصولات آشپزخانه شما از قهوه ساز گرفته تا سرخ کن از برند دلونگی باشند؛ مطمئناً آشپزخانه شما مانند آشپزخانه یک رستوران بسیار مجلل و حرفه ای خواهد بود و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

محصولات شرکت دلونگی

شرکت دلونگی محصولاتی مانند اسپرسو ساز تمام اتوماتیک – نیمه اتوماتیک – نیمه صنعتی، قهوه ساز و قهوه جوش، گریل برقی، سرخ کن، کتری برقی و ... را تولید و روانه بازار کرده است.

محصولات دلونگی را از کجا خریداری کنیم؟

شرکت دلونگی محصولات با کیفیت خود را از طریق فروشگاه دلونگی تک عرضه و روانه بازار ایران کرده است. شما برای خرید انواع محصولات برند دلونگی ، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه دلونگی تک، یک فروشگاه عرضه‌کننده محصولات شرکت با کیفیت دلونگی است که نمایندگی محصولات دلونگی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید بسیاری محصولات دیگر دلونگی را از سایت اصلی نمایندگی دلونگی تهیه نمایید.

چکونه از فروشگاه دلونگی تک خرید کنیم؟

شما در فروشگاه دلونگی تک به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

روش اول، مراجعه حضوری:

برای مراجعه حضوری ابتدا باید به آدرس نمایشگاه دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و محصول خود را انتخاب و تحویل بگیرید.

روش دوم، مراجعه غیر حضوری:

فروشگاه دلونگی تک برای مشتریانی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل ساده ای گذاشته است. شما برای خرید غیر حضوری به سایت اینترنتی دلونگی تک با آدرس delonghitak.com مراجعه خواهید کرد، سپس محصول مورد نظرتان را در قسمت جستجو وارد می کنید و محصول مورد نظر و محصولاتی مشابه با همان مدل برای شما نمایان می شود.

تیم دلونگی تک تمام تلاش خود را کرده است تا شما در بهترین حالت بتوانید محصول مورد نطر خود را انتخاب کنید، تمامی محصولات دلونگی دارای توضیحات، عکس واقعی از خود محصول، ویژگی های محصول و نقاط قوت های محصول هستند. و شما می توانید با کنار هم گذاشتن ویژگی ها انتخاب درست تری داشته باشید.

در ادامه اگر محصول مورد نظرتان را انتخاب کردید، می توانید با شماره های درج شده در سایت دلونگی تک تماس بگیرید تا هم از قیمت مطلع شوید و هم اینکه کارشناسان ما شما را در انتخاب محصول راهنمایی کنند.

تمامی محصولات دلونگی تک با ضمانت نامه، قیمت مناسب و تحویل سریع به دست شما خریداران می رسد و مطمئناً تجربه خرید بسیار راحت و آسان را حس خواهید کرد. تیم دلونگی تک تمام تلاش خود را کرده است تا شما خریدی امن، به صرفه و راحت را داشته باشید.

دلونگی تک؛ مرجعه خرید حضوری و آنلاین محصولات دلونگی Delonghi

تشخیص محصولات دلونگی اصلی از تقلبی

تشخیص یک محصول دلونگی اصلی از یک مدل تقلبی ممکن است در برخی موارد سخت باشد، اما در اینجا به برخی نکات کلیدی برای تشخیص تقلبی بودن یا نبودن محصولات دلونگی اشاره خواهیم کرد:

  • قیمت:

یکی از علائم مهم تقلبی بودن یک محصول دلونگی، قیمت آن است.

  • جزئیات ساخت:

نسخه‌های تقلبی ممکن است جزئیاتی که در دستگاه‌های اصلی وجود دارند، نداشته باشند، بنابراین باید به دقت نگاه کنید که کیفیت ساخت دستگاه چگونه است.

  • مرجع فروش:

محصولات دلونگی را بهتر است از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است دستگاه‌های تقلبی را به عنوان اصلی فروش دهند، بنابراین باید به دقت از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خرید کنید.

  • بررسی قطعات:

بررسی قطعات دستگاه می‌تواند کمک کند تا تصمیم گیری بهتری درباره اینکه دستگاه اصلی است یا تقلبی باشد، صورت پذیرد. بررسی برچسب‌ها، شماره‌های سریال، نشانه‌ها و لوگوهای دستگاه می‌تواند به شما کمک کند که تشخیص دهید که دستگاه اصلی است یا خیر.

فروشگاه اینترنتی دلونگی تک

دلونگی تک به عنوان تنها نماینده رسمی دلونگی در ایران بیش از 12 سال سابقه کاری در مرکز بازار فعالیت خود را آغاز کرده و تنها فروشگاهی است که تمامی محصولات را به صورت حضوری به آدرس نمایشگاه دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین محصولات را با گارانتی اصلی و 24 ساعت مهلت تست می توانید از نمایندگی دلونگی تک خریداری کنید.

همچنین این فروشگاه برای کسانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، پیشنهاد می کند که به سایت اینترنتی دلونگی تک مراجعه کرده و تنوع بالای محصولات را مشاهده کنند.

سایت اینترنتی دلونگی تک تمامی محصولات را با فروش ویژه، ارسال سریع، و ضمانت کالا به دست شما خریداران می رساند.

 

کدخبر: 941232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟