بهترین غذای سگ خارجی و ایرانی + معرفی مراکز خرید

 

مولفه‌های غذای سگ خارجی و ایرانی خوب

دکتر جنیفر فریون، DVM، از بیمارستان حیوانات Lakeside به The Spruce Pets آمریکا معتقد است "جنبه‌های متعددی برای ارزیابی بهترین غذای سگ  وجود دارد." عواملی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از داشتن برچسب غذای حیوان خانگی، مواد تشکیل دهنده، تجزیه و تحلیل تضمینی مواد، سن حیوان خانگی و وضعیت یا شرایط پزشکی حیوان خانگی.

بهترین غذای سگ خارجی

از جمله بهترین غذای سگ خارجی خشک سگ که معمولا توسط صاحبان سگ‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند اوریجن، آکانا، بلو بوفالو، دکتر هیلز، غذای سگ رویال کنین، پورینا، ولنس پت فود و Taste of the Wild را می‌توان نام برد. این برندها از مواد با کیفیت در تولید بهترین غذای سگ استفاده کرده اند. بهترین غذای سگ خارجی نام برده شده در بالا به منظور تأمین نمودن نیازهای تغذیه‌ای سگ‌ها دقیقا فرموله شده‌اند. این غذاها مناسب استفاده سگ ها با نژادهای مختلف هستند. همچنین اگر به دنبال یک غذای سگ با کیفیت اما با قیمت مناسبب تر نیز هستید میتوانید از غذای سگ رفلکس استفاده کنید چرا که علاوه بر کیفیت از قیمت بهتری نسبت به سایر برند ها معرفی برخوردار است.

 

در ادامه ما طیف متنوعی از بهترین غذای سگ خارجی و ایرانی را معرفی کرده ایم که مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط انجمن مقامات کنترل خوراک آمریکا (AAFCO)، سازمان غیرانتفاعی پیشرو غذای ایالتی، فدرال و بین المللی است. ویژگی های بهترین سرپرست حیوان خانگی بودن همواره با مسئولیت‌هایی همراه است، مانند فراهم کردن یک تخت خواب راحت برای سگ، سرگرم کردن آنها با اسباب بازی‌ها و مهمتر از همه، تغذیه آنها با یک رژیم غذایی مغذی با بهترین غذا. به گفته کارشناسان، در واقع، غذای سگ خارجی و ایرانی مناسب سگ نه تنها می‌تواند به جذب و هضم بهتر غذا توسط سگ منجر شود، بلکه سلامتی سگ شما را تضمین می‌کند. غذاهای کنسرو شده یا کیبل فرآوری شده تجاری برای رفع نیازهای غذایی سگ‌ها به پروتئین‌ها، چربی‌ها، کربوهیدرات ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی فرموله می‌شوند . غذای سگ درجه یک هضم‌شان راحت، سازگار با بدن و به راحتی در دسترس هستند و تحت یک فرآیند کنترل و بازرسی کیفیت تولید می‌گردند. دکتر لوری تلر، دامپزشک دارای گواهی هیئت مدیره و رئیس انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا، می گوید که غذای سگ خوب آن است که فاقد آلاینده یا پاتوژن باشد تا روی حیوانات خانگی اثر بد نگذارد.مطابق با توصیه‌های کارشناسان، استفاده از غذای سگ خارجی ، انواع کیبل خشک و نیز غذا های کنسرو شده است که مطابق با استانداردهای تغذیه‌ای سازمان خوراک حیوانات، تولید می شوند.به طور کلی، خوراکی مناسب و خوب سگ ها باید توسط تیمی از متخصصان تغذیه دامپزشکی بررسی شده باشند و کیفیت مطلوب آنها تایید گردد. غذای سگ باید دارای یک راهنمای خوراک بر روی بسته بندی خود باشد تا به شما کمک کند متناسب با وزن و اندازه سگ خود از آن غذا استفاده کنید.

نکات مهم در زمان خرید غذای سگ خارجی و ایرانی

جهت استفاده از بهترین غذای سگ خشک به عوامل متفاوتی همچون:

  • نژاد
  • سطح فعالیت حیوان
  • سن
  • اندازه و وزن
  • شرایط سلامتی سگ خود توجه نمایید.

بهترین غذای سگ ایرانی

در زمان خرید بهترین غذای سگ ایرانی خشک برای سگ‌ها باید به عوامل نام برده شده در بالا توجه و دقت کافی کرد. اما برخی از بهترین برند غذای سگ ایرانی خشک که توسط صاحبان سگ‌های خانگی خریداری می شوند و در برنامه غذایی سگ ها قرار می گیرند، عبارتند از: تاپفید و نوتری پت که بسیار پرطرفدار هستند. این برندها از مواد با کیفیت بالا تهیه و تولید شده اند و نیاز به چربی، ویتامین، پروتئین، فیبر، مواد معدنی و... را برای سگ ها تامین می کنند.

کدخبر: 938934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟